قطعات خودرو

نايب رييس كنگره صنعت و بازارسازي‌هاي نوين: ديجيتال ماركتينگ تنها راه عبور از بحران است

مرتضی اسلام‌زاده قلیچی در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، توضيح داد: من عضو هیئت علمی شهرک صنعتی عباس‌آباد هستم كه دوهزار و 200 واحد صنعتی دارد كه 400 واحد صنعتی آن، ریخته‌گر هستند و قطعات خودرو نيز تولید می‌کنند.

او ادامه داد: اين قطعات خودرو شامل لوازم چدنی، آلومینیومی، برنجی و … هستند. قطعه‌سازان همیشه این مشکل را با خودروسازان داشته‌اند که پول‌شان را پرداخت نمی‌کردند. مشکل دیگر، مالیات بر ارزش افزوده است. کرونا نيز اكنون رکود اقتصادی ایجاد کرده است.

وي اظهار كرد: دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با فروش آنلاین، توسعه بازار را سبب شود. اکنون ما در رکود اقتصادی هستیم. صنایع کوچک در دوران کرونا آسیب زیادی دیده‌اند. دولت هم هیچ حمایتی نکرده است. دیجیتال مارکتینگ تنها راه عبور از شرایط کروناست.

اسلام‌زاده با اشاره به اين‌كه افراد به‌صورت آنلاین می‌توانند قطعات خود را بفروشند، گفت: ما می‌خواهیم كار كردن با ابزارهای پیشرفته ديجيتال را که در زمینه بازار فروش به کار می‌روند به فعالان صنایع کوچک و متوسط آموزش دهیم تا بتوانند خود را نجات دهند.

او درباره كنگره صنعت و بازارسازي‌هاي نوين كه قرار است 15 تا 18 اسفندماه در جزيره كيش برگزار شود، توضيح داد: کنگره ما به‌تازگی فراخوان داده است. علاقه‌مندان تا دوماه فرصت دارند برای حضور در کنگره ثبت نام کنند. ما از بانک‌ها نيز برای حضور در کنگره دعوت کرده‌ایم. همچنين از هیئت‌های خارجی کشورهایي مانند ارمنستان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، ترکیه، قطر، عمان، امارات، عراق و … نيز برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

وي ادامه داد: در اين كنگره، کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد و در آن‌ها روش‌های دیجیتال مارکتینگ و روش‌های بازارهای نوین و كار با ارزهای دیجیتال آموزش داده مي‌شود. همچنین 20 هزار مترمربع غرفه داریم که پاپیون‌های صنایع فلزی، قطعه‌سازان، لوازم خانگی، دارویی، بهداشتی و … در آن برپا خواهد شد و در آنجا بخش‌هاي مختلف می‌توانند باهم معاملاتي را انجام دهند. همچنين از اساتید برجسته برای آموزش دعوت کرده‌ایم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *