قطعات خودرو

نسخه ارزان قیمت MVM ایکس 55 با نام Lada Xray مدل 2022-2023 در روسیه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، اکنون این شرکت خودروساز روسی انواع “ساده شده” مدل های محبوب خود را عرضه می‌کند. خودروهایی از گزینه های اولیه ایمنی هم محروم هستند. به صورت منطقی در این شرایط فعلا عرضه محصولات جدید توسط این شرکت را فراموش کنید اما با این حال، برند چینی چری به عنوان شریک جدید AvtoVAZ در این زمینه کمک هایی را انجام داده است، که امکان ارائه یک کراس اوور جدید با نام Lada XRay مدل 2022-2023 را فراهم می‌کند.

 

 

شرکت چری اخیراً به طور فعال در کشور روسیه شروع به فعالیت و توسعه پروژه‌های خود نموده است. این شرکت در حال شروع به ارائه مدل هایی با برند چری و خودروهایی از برندهای فرعی خود کرده است.

 

بر این اساس علاوه بر خودروهای چری تحت نام تجاری Exeed که از گذشته در کشور روسیه حضور داشته است و کراس‌اوورهای ممتاز تولید می‌کند و خودور کراس اوور جدید چری Omoda نیز به زودی رونمایی می‌شود. با این حال، این غول خودروسازی برندهای کمتر شناخته شده ای نیز دارد.

 

به عنوان مثال، خودروهای برند Kaiyi از مجموعه چری در چین فروش خوبی دارند. این ماشین‌ها مقرون به صرفه هستند و در عین حال از نظر فناوری کاملاً پیشرفته هستند و همچنین ویژگی های فنی خوبی دارند.

 

 

 

آوردن این برندهای مختلف به بازار روسیه دشوار خواهد بود، زیرا هیچ کس از آن اطلاعی ندارد. رویکرد چری برای ورود آسان تر به بازار روسیه تحویل خودروها به شرکت مطرح AvtoVAZ برای تولید آنها با نام تجاری Lada است، که برای روس ها آشناست.

 

به عنوان مثال، خودرو Lada X-Ray 2022-2023 بر اساس کراس‌اوور Kaiyi Xuanjie Pro ساخته می‌شود و در حقیقت یک “برادر” مقرون به صرفه برای خودرو چری تیگو 4 – که در کشور ایران با نام MVM X55 شناخته می‌شود – است.

 

هزینه تولید این خودرو در بازار روسیه حدود 500 هزار روبل یا 8300 دلار (265 میلیون تومان با دلار آزاد 32 هزار تومان) خواهد بود و نسخه روسی آن برچسب قیمتی در محدوده 600-750 هزار روبل 10 تا 13 هزاردلار (320 تا 460 میلیون تومان با دلار آزاد 32 هزار تومان) دریافت می‌کند.

 

به این معنی که خودرو جدید حتی ارزان تر از لادا گرانتا خواهد بود. بر اساس رندرهای منتشر شده، فضای داخلی تفاوت چندانی با SUV چینی چری تیگو 4 نخواهد داشت. تنها چیزی که تغییر می کند، اسم خودرو و برند آن است. با این حال، حس و حال طراحی “چینی” کاملا برجسته است و از نظر فضای داخلی و خارج مدرن به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

در نسخه “پایه” لادا XRay جدید با یک پیشرانه 1.5 تنفس طبیعی با 116 اسب بخار قدرت عرضه می‌شود. در نسخه‌های فول زیر کاپوت یک موتور توربو 150 اسب بخاری با همان حجم وجود خواهد داشت. این خودرو در دو نسخه گیربکس پنج سرعته دستی و CVT عرضه می‌شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است