قطعات خودرو

نسخه جدید دانگ فنگ Yixuan رونمایی شد، رقیب جیلی امگرند 7 و ام جی 5

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، دانگ فنگ Yixuan در سه تیپ و با قیمتی بین 65 الی 80 هزار یوان به بازار عرضه خواهد شد. دانگ فنگ قابلیت‌های شخصی سازی ویژه‌ای را برای خریداران این خودرو در نظر گرفته است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خودرویی مطابق نیازهای خود را تحویل بگیرند.

 

 

با وجود آن‌که دانگ فنگ Yixuan قیمتی کمتر از هشتاد هزار یوان (350 میلیون تومان) دارد اما ظرافت خاصی در طراحی آن به کار رفته است. دانگ فنگ اعتقاد دارد که سبک طراحی جلوپنجره این خودرو شبیه به هواپیمای جنگنده است.

 

 

ابعاد دانگ فنگ Yixuan به ترتیب عبارتند از: 4670/1812/1490 میلی متر. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2680 میلیمتر است. کابین این خودرو شبیه به اتاق‌های ورزش طراحی شده است و سه رنگ نارنجی، سفید و مشکی را در کابین این خودرو می‌توان دید. همچنین صفحه نمایش 13 اینچی سیستم سرگرمی، به افزایش جاذبه بصری خودرو کمک بسیاری کرده است.

 

 

 

 

همانند اکثر خودروهای چینی، دانگ فنگ Yixuan نیز به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 125 اسب بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز از نوع 5 سرعته دستی یا شش سرعته دوکلاچه مرطوب هستند.

 

 

در بالاترین تیپ از این خودرو که قیمتی معادل 79900 یوان دارد، این امکانات را خواهید یافت: دوربین 360 درجه، پارک اتوماتیک، سانروف برقی، راه اندازی از راه دور، چراغ‌های LED و باله عقب.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *