قطعات خودرو

نسخه جدید شاسی بلند ۷ نفره جتور X70 پلاس رقیب اصلی تیگو ۸ پرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، مدل ۲۰۲۳ شاسی بلند جتور X70 پلاس به تازگی در دو نسخه ۵ و ۷ نفره رونمایی شده است. خودروی جدید در نسخه ۷ نفره جثه بزرگ تری نسبت به کراس اوور دشینگ داشته، اما به همان اندازه شیک و جذاب است. این محصول حدود ۲۷۴۰۰ دلار قیمت دارد.

جتور X70 پلاس هفت نفره دارای ۴۷۴۹ میلیمتر طول، ۱۹۰۰ میلیمتر عرض و ۱۷۲۰ میلیمتر ارتفاع بوده و در دسته شاسی بلند/ کراس اوورهای سایز متوسط قرار می گیرد. این خودرو کمی درازتر و عریض تر از چری تیگو ۸ پرو است، اما ارتفاع کمتری نسبت به رقیب خود دارد. همچنین فاصله بین دو محور در X70 Plus بیشتر از تیگو ۸ پرو بوده و به همین خاطر، خودروی جتو کابین جادارتری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

 

 

در نمای مقابل، مدل ۲۰۲۳ جتور X70 پلاس ظاهری خشمگین و تهاجمی داشته و بیننده را به یاد نسل فعلی ایسوزو mu-X می اندازد. در واقع حروف JETOUR که با افتخار در بالای جلوپنجره نصب شده، تنها وسیله تشخیص خودروی چینی از خودروی ژاپنی از روی ظاهر است. چراغ های LED‌ جلو و دیلایت ها در طول شب جلوه واقعا جذابی به نمای جلو می بخشند.

رینگ های ۲۰ اینچی چندپر، پنجره های باریک و سقف شیبدار در نمای جانبی به همراه چراغ عقب سرتاسری، آنتن بال کوسه ای، اسپویلر و دو جفت اگزوز در سمت راست و چپ سپر، همگی ویژگی اسپرت بودن خودرو را به تصویر می کشند.

 

نمایی از داخل کابین Jetour X70 Plus

 

در داخل کابین، X70 Plus با یک نمایشگر بزرگ و یکپارچه روی داشبورد، پوشش چرمی نرم روی پنل ها و تزئینات نقره ای به سرنشینان خوشآمد می گوید. طراحی کلی کابین شبیه به فضای داخلی خودروهای مرسدس بنز است. همانند چری تیگو ۸ پرو، کنسول مرکزی از حد معمول بالاتر آمده و شامل اهرم تعویض دنده، سلکتور حالت رانندگی، ترمز پارک الکترونیکی و دکمه های کنترلی سیستم تهویه مطبوع می شود.

از دیگر مشخصات کابین جتور X70‌ پلاس می توان به فرمان دی-کات با دکمه های کنترلی، سانروف بزرگ پانورامیک ۶۲ اینچی، صندلی های تنظیم شونده برقی حافظه دار به همراه گرمکن و سردکن، دریچه تهویه برای صندلی های عقب و تعدادی پورت شارژ USB اشاره کرد.

قلب تپنده جتور ایکس ۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳، یک موتور ۱.۵ لیتری TGDi چهار سیلندره است که ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مشخصا از طریق گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو وارد می شود و شاسی بلند ۷ نفره را به حرکت می اندازد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است