قطعات خودرو

نگاهی به خودروی برقی کوچک اندام گیم بوی وولینگ

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، اولین نسخه از خودروی برقی وولینگ (Wuling) با استقبال گرمی از سوی مشتریان چینی قرار گرفت. این ماشین در ماه آوریل توانست به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند و در جایگاه بالاتر از تسلا مدل Y، صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین خودروهای برقی در بازار محلی شود. به همین خاطر کمپانی چینی ترغیب شد تا نسخه ویژه ای از این خودروی برقی کوچک را با نام گیم بوی روانه بازار کند.

وولینگ در ماه مارس از خودروی تمام برقی کوچک گیم بوی رونمایی کرد. این مینی EV در چهار نسخه متفاوت به نام‌های هوریکین فانتوم، جانگل تراولر، استار روور و پارتی سوئیتهارت عرضه شده که هر یک از آن‌ها دارای ظاهر و مجموعه چرخ متفاوتی هستند.

 

 

نسخه GameBoy از لحاظ ظاهری تفاوت بسیاری با مدل اولیه دارد. این ماشین به لطف چراغ‌های جلو و عقب جدید و همین‌طور تغییر در طراحی سپرها و رکاب‌های جانبی، ظاهری اسپرت و جذاب‌تر به خود گرفته است. ولی باقی مشخصات از مدل قبلی به ارث رسیده که از جمله آن‌ها می‌توان به بدنه باریک و بلند با لبه‌های مربعی و رینگ‌های 12 اینچی اشاره کرد.

بد نیست بدانید که نسخه گیم بوی حاصل همکاری با نینتندوی معروف نیست و هیچ ربطی به مجموعه‌های Game Boy ندارد.

 

 

کابین نسخه گیم بوی وولینگ از بسیاری لحاظ ارتقا یافته، ولی هنوز تنگ و ارزان‌قیمت به نظر می‌رسد. کنسول مرکزی با مواد بهتری ساخته، و تجهیزات فانتزی جدیدی به فضای داخلی اضافه شده است. با این حال، صندلی‌ها هنوز حس ناخوشایندی را به سرنشین منتقل می‌کنند.

مهم‌ترین به‌روزرسانی انجام‌شده در خودروی برقی کوچک گیم بوی به زیر کاپوت مربوط می‌شود. پیشرانه برقی ماشین قادر به تولید حداکثر 41 اسب بخار قدرت و 110 نیوتن متر گشتاور است. پک باتری 26.5 کیلووات ساعتی جدید نیز وظیفه تأمین انرژی پیشرانه را بر عهده دارد که در صورت شارژ کامل، شعاع پیمایشی 300 کیلومتر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است