قطعات خودرو

هنسی ولوسی رپتور R 1000 غول مرحله آخر

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، در حالی که برای فورد نسخه رپتور R به منزله بالاترین درجه این پیکاپ هنسی ولوسی است، برای هنسی این تازه شروع ماجرا محسوب می‌شود.

بدون درنگ باید در مورد مشخصات فنی هنسی ولوسی صحبت کرد. پیشرانه مورد استفاده بر روی این پیکاپ از نوع 8 سیلندر 5.2 لیتر سوپرچارجر است که از روی GT500 برداشته شده که بر روی رپتور تنها 700 اسب‌بخار قدرت و 867 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این اعداد استاندارد برای هنسی راضی کننده نیست و به همین دلیل یک سوپرچارجر بزرگ‌تر را با چندین ارتقا دیگر به همراه تجربه GT500 Venom بر روی رپتور نصب و پیاده سازی کرد.

 

با این اوصاف، هنسی از این پیشرانه 40 درصد بازدهی بیشتری گرفته و حالا این پیکاپ را به 1000 اسب‌بخار قدرت و 1152 نیوتن‌متر گشتاور رسانده است.

 

AuotmobileFa Hennessey Velociraptor 1000 1

برخی از ارتقا‌های این پیشرانه شامل کیت مکش جدید، انژکتور‌های بزرگ‌تر، تسمه سوپرچارجر جدید، ریل سوخت ارتقا یافته و کامپیوتر مجدد کالیبره شده می‌شود. طبیعی است که با چنین ارتقایی مصرف سوخت این پیکاپ که در نسخه R 100/23 در شهر و 100/15 در اتوبان بود، دو برابر شود.

از نظر ظاهری، سپر‌های جلو و عقب جدید، نوار LED جلو، چرخ‌های 20 اینچ با تایر‌های 37 اینچ آفرود، سیستم اگزوز جدید و برچسب‌های و بج‌های مخصوص از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود.

عرضه این خودرو برای سه ماهه اول سال جدید برنامه ریزی شده اما سفارش گذاری از حالا برای آن باز شده است. قیمت خودرو در زمان عرضه مشخص خواهد شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *