قطعات خودرو

هیوندای i30 N Drive-N نسخه محدود معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نسخه جدید هیوندای Drive-N Limited Edition که با گیربکس شش سرعته دستی استاندارد یا با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته عرضه می‌شود، دارای پلاک شماره گذاری جداگانه است که نشان می‌دهد یک نوع هاچ بک معمولی نیست؛  سقف تولید ۸۰۰ دستگاه خواهد بود و ۶۲۰ خودرو برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است.

خریداران هیوندای می‌توانند 2 رنگ خودرو را سفارش دهند که یکی مشکی فانتوم یا سفید سرنیتی است؛ بدون در نظر گرفتن رنگ بدنه، i۳۰ N Drive-N Limited Edition دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی با روکش مات برنزی تیره است که مکمل نشان‌های مشکی هیوندای است.

برای متمایز کردن آن از یک i۳۰ N استاندارد، برند کره جنوبی از گرافیک‌های جانبی استفاده می‌کند که در جلو و عقب نیز قابل مشاهده است.

هیوندای توسط یک موتور ۲.۰ لیتری بنزینی توربوشارژ مدیریت می شود که می تواند ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۹۲ نیوتن متر گشتاور ارائه دهد.

 

دقیقاً مانند i۳۰ N استاندارد، یک دکمه N Grin Shift (NGS) دارد که قدرت را به مدت ۲۰ ثانیه ۱۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. این خودرو به عنوان یک مدل با بار کامل شامل سقف شیشه‌ای فروخته می‌شود. هیوندای در حال حاضر سفارش‌هایی را برای i۳۰ N Drive-N لیمیتد ادیشن می‌پذیرد و می‌گوید که ۷۵ مورد از آن‌ها راهی بریتانیا هستند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است