قطعات خودرو

ورود رنو مگان E-Tech الکتریک به بازار اروپا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، با توجه به تمایل مشتریان به خرید کراس‌اوورها در سطح جهانی، رنو مگان تغییر قالب پیدا کرده است و اکنون یک کراس‌اوور محسوب می‌شود. نسخه الکتریکی از رنو مگان جدید به تازگی وارد بازار اسپانیا شده است که در این مقاله نگاهی به مشخصات رنو مگان E-Tech خواهیم داشت.

 

 

رنو مگان E-Tech الکتریک به پکیج باتری با ظرفیت 40 کیلووات ساعت مجهز است و با شارژر تقویتی به دست مشتریان می‌رسد. استفاده از این شارژر سبب می‌شود که مدت زمان شارژ باتری خودرو کاهش یابد. رنو این ویژگی را Boost Charge نامیده است. پیشرانه الکتریکی رنو مگان الکتریکی حداکثر 130 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور حدود 10 ثانیه است و حداکثر سرعت قابل پیمایش با آن نیز 160 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

 

البته رنو مگان الکتریکی با شارژر استاندارد عرضه می‌شود و در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد، شارژر قوی‌تر یا Boost Charge با صرف هزینه بیشتر در اختیار او قرار خواهد گرفت. این خودرو در دو تیپ Equilibre و Techno عرضه می‌شود که قابلیت سفارش شارژر تقویتی برای هر دو تیپ وجود دارد. شارژر استاندارد خودرو 7 کیلووات توان دارد، در حالی که توان شارژر تقویتی به = 22 کیلووات در جریان متناوب و 85 کیلووات در جریان مستقیم می‌رسد.

 

 

 

 

 

بخشی از امکانات رنو مگان E-Tech الکتریک در هر دو تیپ به این شرح است: هشدار فاصله، سیستم تماس اضطراری، آشکارکننده خستگی راننده، پاور ویندوز، سیستم ایستایی در سربالایی، آینه‌های تاشونده برقی به همراه گرمکن، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، فرمان چندمنظوره، سنسور و دوربین پارک عقب، سیستم تهویه دستی، روشنایی داخلی، چراغ‌های تمام LED، سنسور نور، سنسور باران، سیستم صوتی Arkamys Auditorium به همراه نمایشگر 12 اینچی. قیمت رنو مگان الکتریکی در تیپ بالانس معادل 39,100 یورو و در تیپ تکنو معادل 42,100 یورو اعلام شده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است