قطعات خودرو

سپرهاي پلاستيكي ضعيف‌تر از قبل شده‌اند

پوریا جوادی كه مدير شركت بازرگاني پايتخت است، در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو توضيح داد: در سال‌هاي اخیر، پلاستیک سپرها ضعیف‌تر شده است. چون برای کارخانه‌ها صرف ندارد.

وي با اشاره به اين‌كه ما بدنه‌های فلزی را فقط خام می‌فروشیم و سپرها را رنگ می‌کنیم، بعد به فروش مي‌رسانيم، توضيح داد: ما در کار پخش بدن هستیم و تولیدات داخلی را به فروش می‌رسانیم. ما سپر ۴۰۵ و پرشیا را رنگ می‌کنیم و می‌فروشیم.

جوادی اظهار كرد: در شش ماه نخست سال، چون بارندگی کم است، کار ما می‌خوابد. در اين ماه‌ها، تصادف‌ها کم می‌شود. در شش‌ماه دوم سال که برف و باران هست، تصادف‌ها هم بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: ما چون پخش‌کننده هستیم، اجناس را به لوازم یدکی‌ها می‌دهیم و تک‌فروشی نداريم. قیمت کالاهای ما پایین است و لوازم یدکی‌ها افزایش قیمت را اعمال می کند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در كار شما اجناس تقلبي هم تهيه و توزيع مي‌شوند؟ گفت: خیر. برای کسی صرف نمي‌كند که در اين حوزه، جنسی تقلبی تولید کند.

جوادی درباره تاثير قيمت ارز بر بازارشان نيز بيان كرد: قيمت ارز در كارمان تاثيرگذار است. به‌تازگی شرکت‌ها ۱۹ و ۱۷ درصد افزایش قیمت داشتند.

او در پاسخ به اين پرسش كه آيا فروش اينترنتي هم انجام مي‌دهيد؟ گفت: گاهی در یکی از سایت‌های فروش، آگهی می‌گذاریم، ولی خودمان سایت فروش مستقل نداریم. وقتی تبلیغي را در اینترنت می‌گذاریم مراجعه مردم هم به ما افزایش می‌یابد.

وي درباره نحوه قیمت‌گذاری كالاها نيز گفت: کارخانه‌ها قیمت را به ما اعلام می‌کنند. ما ۴ تا ۷ درصد سود روی اجناس می‌کشیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *