قطعات خودرو

پیش نمایش سوبارو امپرزا STI در توکیو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، در حالیکه سوبارو به تازگی نسل ششم امپرزا را در نمایشگاه لس‌آنجلس 2022 معرفی کرده، حالا بخش پرفورمنس سامورائی‌ها پیش نمایشی از نسخه STI را در نمایشگاه توکیو در معرض دید قرار داد. این نسخه‌ای کامل از امپرزا STI نسل ششم نیست و تنها بخشی از قطعات بر روی آن سوار شده و Subaru Tecnica International همچنان بر روی نسخه کامل در حال فعالیت است.

 

واضح‌ترین قسمت از این کیت و تغییرات در قسمت عقب دیده می‌شود، جایی که اگزوز‌های دوبل در مرکز سپر قرار گرفته‌اند که نمای عقب را بسیار اسپرت نشان می‌دهد. امپرزا نسخه ژاپن بر روی رینگ‌های آلیاژی مشکی با نشان STI سوار می‌شوند و یک اسپویلر جدید طراحی شده بر روی سقف دارد.

 

دو بال در دو گوشه سپر نصب شده تا آن را عضلانی‌تر و آیرودینامیک‌تر نشان دهد.

 

این دو بال به همراه رکاب‌ها، لبه اسپویلر جلو و تزئینات دور چراغ مه شکن‌ها تماما مشکی براق هستند که تضاد جذابی با رنگ نارنجی بدنه ایجاد می‌کنند. سوبارو در خصوص تغییرات سیستم تعلیق اطلاعاتی را منتشر نکرده است و باید منتظر محصول نهایی باقی ماند.

 

 

امپراز نسخه بازار آمریکا در نسخه پایه از پیشرانه 2 لیتر استفاده می‌کند که 152 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. پیشرانه 2.5 لیتر 182 اسب‌بخار و 241 نیوتن‌متر به عنوان گزینه قدرتمند‌تر نیز در اختیار خریداران قرار دارد. در مقابل نسخه امپراز ژاپن از پیشرانه 2 لیتر هایبرید استفاده خواهد کرد که انتقال قدرت آن بر عهده گیربکس CVT خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *