قطعات خودرو

چری ‌‌‌‌‌‌‌تولید کراس‌اوور تیگو ۹ را آغاز کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، چری تولید شاسی بلند پرچمدار تیگو ۹ را در چین آغاز کرد. در تصاویری که به تازگی در اینترنت منتشر شده است چندین تیگو ۹ سفید را می‌بینیم که خط مونتاژ را ترک می‌کنند. در عین حال هنوز هیچگونه بیانیه رسمی در این رابطه از سوی شرکت چینی منتشر نشده است.

 

گویا عکاس این تصاویر را از فرآیند پیش‌مونتاژ ثبت کرده است که به نوعی کالیبراسیون تمام اجزای خط مونتاژ قبل از شروع تولید اصلی است. در هر صورت زمان بسیار کمی تا عرضه تیگو۹ باقی مانده و براساس آخرین اطلاعات، چری قصد دارد این کراس‌اوور را در ماه می به صورت رسمی معرفی کند.

 

 

در ابتدا انتظار می‌رفت چری تیگو ۹ در نمایشگاه خودروی گوانگژو که در سال نو میلادی برگزار شد معرفی شود، اما این اتفاق نیفتاد. در تاریخ ۳ ژانویه چری مجموعه‌ای از تصاویر با کیفیت از پرچمدار آینده خود را در اینترنت منتشر کرد که ظاهر تیگو ۹ را با جزئیات نشان می‌دادند، اما فضای داخلی خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخفی شده بود. ظاهراً شرکت سازنده تصمیم گرفته است تصاویر کابین این کراس‌اوور را در زمان رونمایی رسمی از آن منتشر کند.

 

تیگو ۹

 

تیگو ۹ ابعاد ۱.۷*۱.۹*۴.۸ متر و فاصله محوری ۲.۸ متر خواهد داشت که آن را به بز‌رگترین عضو خانواده تیگو تبدیل می‌کند. این کراس‌اوور با چیدمان ۵ و ۷ نفره و سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک در دسترس خواهد بود. این مدل با موتور ۲ لیتری و جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار و در آینده هشت سرعته خودکار عرضه خواهد شد.

 

همچنین چری قصد عرضه نسخه پلاگین هیبریدی تیگو۹ را دارد که محدوده پیمایش ۱۱۰۰ کیلومتر را در سیکل ترکیبی یا ۲۰۰ کیلومتر را با پیشرانه برقی خواهد داشت.

 

امکانات تیگو ۹ شامل سیستم رانندگی هوشمند دارای ۱۷ رادار و ۶ دوربین، چراغ‌های جلوی ماتریسی تطبیق‌پذیر، ۱۰ کیسه هوا، نمایشگر منحنی فوق عریض ۲۴.۶ اینچی، نمایشگر هاد واقعیت افزوده روی شیشه جلو، سیستم تشخیص مالک Super ID و نورپردازی داخلی ۲۵۵ میلیون رنگ خواهد بود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است