قطعات خودرو

چهار نمایشگاه تجاری اتومکانیکا در راه است

تا پایان سال ۲۰۲۱ چهار نمایشگاه تجاری اتومکانیکای دیگر در دنیا برگزار می‌شود تا فعالان صنعت خودرو در این موقعیت برای معرفی محصولات تازه، یافتن تهیه‌کنندگان جدید و ارتباط با توزیع‌کنندگان و عمده‌فروشان این صنعت برای ایجاد فرصت‌های بیشتر در بازار تجارت بهره‌مند شوند.

استانبول در ترکیه، شانگهای چین، مکزیکو سیتی در مکزیک و دوبی در امارات متحده عربی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ میزبان این رویداد جهانی خواهند بود.

این برنامه‌ریزی با هدف شروعی جدید برای بازار پس از فروش خودرو – نه تنها در اتومکانیکا فرانکفورت، بلکه در نمایشگاه‌های تجاری آتی اتومکانیکا در سرتاسر جهان تدارک دیده شده است.

اتومکانیکا استانبول

اتومکانیکا استانبول از ۲۷ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ (۱۸ تا ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱) در مرکز نمایشگاهی TÜYAP با دوازده سالن نمایشگاهی راه اندازی خواهد شد.

پس از یک وقفه دو ساله به‌دلیل پاندمی کرونا، نمایشگاه بین‌المللی پیشرو صنعت خودرو ترکیه بار دیگر درهای خود را به روی تجارت باز می‌کند. رویداد امسال به عنوان یک نسخه ویژه – “Automechanika Istanbul Plus” – با یک نمایشگاه تجاری حضوری و یک برنامه دیجیتال آنلاین برگزار می‌شود.

اتومکانیکا شانگهای

اتومکانیکا شانگهای در تاریخ ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۰ (۲۴ تا ۲۷ نوامبر) با حضور ۳۲۰۰ غرفه‌دار که جدیدترین محصولات را در ۲۴۰ هزارمتر مربع از فضا به نمایش می‌گذارند، برگزار می‌شود.

پلتفرم دیجیتال «AMS Live» با ویژگی‌های فراگیر از جمله غرفه‌های دیجیتال، پخش زنده رویداد، جلسه ویدیویی و چت زنده، در کنار نمایشگاه فیزیکی اجرا می‌شود و به خریداران و غرفه‌داران اجازه می‌دهد در محل و آنلاین با هم ارتباط برقرار کنند.

اتومکانیکا مکزیکوسیتی

یکی از نمایشگاه‌های تجاری پیشرو برای بازار پس از فروش خودرو در آمریکای لاتین است. در نتیجه وضعیت فعلی مکزیک، این نمایشگاه تجاری – که در ابتدا قرار بود در مرکز همایش سن لوئیس پوتوسی برگزار شود – اکنون به عنوان یک رویداد کاملا دیجیتالی از 1 تا 3 دسامبر 2021 برگزار خواهد شد.

اتومکانیکا دوبی

اتومکانیکا دوبی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پلت‌فرم برای بازار پس‌از خرید خودرو در خاورمیانه و آفریقا، در هجدمین دور برگزاری ۲۳ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ (۱۴ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱) در امارات متحده عربی – دوبی – برگزار می‌شود.

دوسالانه اتومکانیکا

اتومکانیکا فرانکفورت از ۲۳ تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار شد.

این رویداد سه روزه برای اولین بار به عنوان یک رویداد ترکیبی در حالی برگزار شد که یک نمایشگاه فشرده در محوطه نمایشگاه فرانکفورت با یک پلت فرم آنلاین که به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان امکان مشارکت و شبکه دیجیتالی را می‌داد.

این نمایشگاه تجاری که از موفق‌ترین نمایشگاه‌های تجاری است که توسط شرکت مسی فرانکفورت (Messe Frankfurt)  برنامه‌ریزی و تدارک دیده می‌شود که محلی برای ملاقات فعالان صنعت خودرو و مکانی برای رونق کسب و کار باشد.

دوسالانه‌ی «اتومکانیکا» (Automechanika) بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری بازار اتومبیل است.

اتومکانیکای فرانکفورت، در سال ۱۹۷۱ تأسیس و تبدیل به مهمترین محل ملاقات صنعت، تجارت نمایندگی و بخش تعمیر و نگهداری و تعمیر شد. پس از آن شکل‌های مختلفی از آن در ۱۵ کشور جهان برگزار می‌شود و تنها به روی بازدیدکنندگان تخصصی و تجار باز است.

در حال حاضر مجموعه اتومکانیکا، پس از ۵۰ سال تجربه برگزاری، ۱۷ رویداد را در ۱۵ کشور برگزار می‌کند. بیرمنگام، بوینس آیرس، دوبی، فرانکفورت آم ماین، شهر هوشی مین، استانبول، جده، ژوهانسبورگ، کوالالامپور، مکزیکوسیتی، مسکو، دهلی نو، نورسلطان (آستانه)، ریاض و شانگهای.

اتومکانیکا در سراسر جهان توسط حدود ۲۰ هزار غرفه‌دار، ۶۰۰ هزار بازدید کننده تجاری حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | گزارش کامل؛ در فرانکفورت چه گذشت؟

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | ده‌هزار بازدیدکننده از ۷۰ کشور و ۳۰۰ غرفه‌دار

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | ده‌هزار بازدیدکننده از ۷۰ کشور و ۳۰۰ غرفه‌دار

نمایشگاه اتومکانیکا فرانکفورت ۲۰۲۱

اتومکانیکای ۲۰۲۱ | معرفی بخش‌ها

اتومکانیکا ۲۰۱۸ | گزارش تصویری

اتومکانیکا ۲۰۲۱ شرکت در مهمترین نمایشگاه تجاری جهان با یک کلیک

اتومکانیکا ۲۰۲۱ | به غرفه‌داران امکان عرضه مجازی رایگان داده می‌شود

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است