قطعات خودرو

کامیونت فورس F210 بهمن دیزل با ظرفیت ۱۲ تن رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در ابتدای مراسم، خضری مدیر عامل شرکت بهمن دیزل درباره رونمایی و تولید کامیون فورس F۲۱۰ صحبت کرد. وی اظهار کرد: “ما توانستیم با تولید این خودرو، حلقه گمشده ناوگان حمل و نقل کشور را پر کنیم.” همچنین، افزود: “سعی ما بر آن است تا با تولید محصولات باری و کشنده، بخشی از نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور را بر عهده بگیریم، در حال حاضر کامیون‌هایی با ظرفیت باری از سه و نیم تن تا چهل و چهارتن تولید می‌کنیم.”

 

وی بیان کرد که با توجه به فاصله بین دو کامیون ۸ تن و کشنده ۱۸ تن، کامیون فورس F۲۱۰ با ظرفیت باری ۱۲ تن معرفی شده است تا نیاز بازار را برطرف کند و فاصله بین دو خودرو را پوشش دهد.

 

کامیونت فورس ۱۲ تن گروه بهمن با ارائه بالاترین ظرفیت در میان کامیونت‌های کشور، احتمالا از تابستان ۱۴۰۲ توسط گروه بهمن تولید خواهد شد. با توجه به نیاز بازار به خودروهای تجاری سبک و عدم وجود کامیونت بالای ده تن در کشور، کامیونت فورس ۱۲ تن گروه بهمن با ارائه ظرفیت بالاتر برای حمل و نقل درون شهری و یا بین شهری می‌تواند موفق عمل کند. همچنین، کامیونت فورس ۱۲ تن جدید گروه بهمن قابلیت استفاده از انواع کاربری‌های چادری، کمپرس، تانکر و چوبی فلزی باری را داراست.

 

فضای داخلی کامیون فورس F۲۱۰ با ظرفیت باری ۱۲ تن

 

 

مشخصات فنی کامیونت فورس جدید F210

کامیونت فورس جدید با موتور CUMMINS ISF4.555210 با حجم ۴۵۰۰ سی سی، قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متر تجهیز شده است. همچنین، کامیونت فورس ۱۲ تن جدید دارای گیربکس دستی Fast (BJS8TE) و مخزن سوخت با ظرفیت ۶۰۰ لیتر از جنس آلومینیومی است.

 

سیستم تعلیق جلوی این کامیون، از نوع فنر تخت چند لایه پارابولیک است و همچنین سیستم تعلیق عقب آن نیز، با استفاده از فنر تخت چند لایه، با کمک فنر مجهز شده است.

 

فورس ۱۲ تن با سیستم ترمز اضطراری هوشمند یا AEBS، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری یا ESC، سیستم هشدار حرکت بین خطوط یا LDWS، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی (HSA)، سیستم روشنایی اتوماتیک (Auto Light) و آینه‌های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز شده است.

 

کابین فورس جدید، دارای تاییدیه استحکام کابین بر اساس استاندارد اروپا است و کابین بزرگی با امکانات پیشرفته دارد. صندلی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت و پشتیبانی پنوماتیکی، مولتی‌مدیا TFT لمسی (شامل رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD و USB)، کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی‌مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان نیز به کابین اضافه شده‌اند.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است