قطعات خودرو

کانسپت لینک اند کو نکست دی با زبان طراحی جدید رونمایی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک،  لینک اند کو (Lync & Co) یک برند لوکس و مدرن چینی است که زیرمجموعه کمپانی جیلی به حساب می‌آید. خودروهای برقی این برند در حال حاضر به آسیا و برخی بازارهای اروپایی عرضه می‌شوند. این شرکت به تازگی با ارائه یک خودروی کانسپت به نام Next Day، از سبک طراحی‌های آتی خود رونمایی کرده است.

خودروی مفهومی آینده‌نگرانه لینک اند کو، یک گرند تورر لیفت بک چهار درب است که نمای جلوی آن از همان زبان طراحی فعلی کمپانی پیروی می‌کند که شامل چراغ‌های عمودی باریک می‌شود. ولی سایر بخش‌های خودرو دارای سبک متفاوت هستند.

جلوپنجره به صورت یک پنل زاویه‌دار طراحی و به وسیله دو دریچه هوای بزرگ درون سپر احاطه شده است. چند سنسور مخفی نیز در بخش پایین سپر جاسازی شده‌اند.

 

 

نمای جانبی کانسپت نکست دی به شیوه تهاجمی و عضله‌ای طراحی شده و شامل درب‌های خودکشی و قوس بزرگ چرخ‌ها می‌شود. خط سقف پایین بوده و امتداد آن به وسیله یک نوار LED به چراغ‌های عقب متصل می‌شود. نمای عقب خودرو نیز ظاهر اسپرت و جذابی داشته و در بخش سپر، یک دیفیوزر هماهنگ با لبه سپر جلو به چشم می‌خورد.

 

 

و اما در فضای آبی‌رنگ و آرامش‌بخش کابین، یک یوغ جالب تعبیه شده که به عنوان فرمان خودرو عمل می‌کند. پنل ابزار در قالب یک نمایشگر درون این فرمان جاسازی شده است. در وسط داشبورد نیز یک نمایشگر بزرگ مشاهده می‌شود که متعلق به سیستم اطلاعات سرگرمی است. کنسول مرکزی حالت شناور داشته و فضای بازتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

 

 

کانسپت نکست دی از پیشرانه پلاگین هیبریدی استفاده می‌کند، به طوری که موتور احتراقی چرخ‌های جلو و موتور برقی چرخ‌های عقب را حرکت می‌دهد. اطلاعات بیشتری درباره این پیشرانه منتشر نشده، ولی به گفته برخی منابع، این موتور ترکیبی می‌تواند شتاب خودرو را در مدت‌زمان کمتر از 5 ثانیه، از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *