قطعات خودرو

کراس اوور جتور X90، با برند یواز در بازار روسیه عرضه می شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، پس اعمال تحریم‌های جهانی علیه کشور روسیه، محصولات شرکت‌های روسی از جمله برند مطرح UAZ و قیمت‌های خودرو در روسیه رو به افزایش گذاشته و این افزایش قیمت عواقب منفی به دنبال داشته است و در نتیجه شرکت‌ها با کاهش فروش مواجه شدند.به گفته وب‌سایت cenyavto.com، کراس‌اوور 7 نفره جتور X90 اولین خودرویی خواهد بود که از خط تولید این کارخانه خارج می‌شود و در روسیه با نام UAZ Novator مدل 2022-2023 عرضه می‌شود.

از همین رو شرکت UAZ به جهت معتدل نگه‌داشتن قیمت‌های خودرو و کمتر کردن اثرات کاهش فروش، به دنبال تأمین‌کنندگان جدید و جایگزین بودند و به نظر می‌رسد تأمین‌کننده جدید شرکت چری چین است.

با توجه توافق صورت‌گرفته، شرکت چینی چری خط تولید شاسی‌بلند تیگو را راه‌اندازی خواهد کرد و شرکت UAZ مجوز استفاده از تکنولوژی‌های شرکت چری را خواهد داشت.

 

نمای پشت یواز نواتور

 

کراس‌اوور UAZ Novator با داشتن ظاهر مناسب و تجهیزات قابل‌توجه، قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌ای در بازار محلی خواهد داشت که از 1.149 تا 1.380 هزار روبل متغیر است. این موضوع نشان می‌دهد که با درنظرگرفتن تمام هزینه‌ها، هزینه نهایی خرید خودرو کراس‌اوور 7 نفره UAZ Novator از 1700000 روبل تجاوز نخواهد کرد.

محصول UAZ Novator یا جتور X90 با جلوپنجره بزرگ، چهره‌ای تندوتیز، سپرهای عضلانی از دیگر خودروها متمایز خواهد بود. بکار گیری خطوط کرومی و الگوی منحصربه‌فرد رینگ‌ها چهره خوبی را به UAZ Novator داده است.

 

جتور X90

 

داخل کابین این کراس‌اوور دارای صندلی با روکش چرمی و نوآوری‌های زیادی از جمله صفحه‌نمایش دیجیتال، صفحه‌نمایش چندرسانه‌ای، کنترل تهویه مطبوع مجزا بهره می‌برد و همچنین برای تجربه بهتر رانندگی به تکنولوژی‌های کمکی راننده مجهز خواهد بود.

 

نمای داخلی جتورX90

 

در زیر کاپوت UAZ Novator 2022-2023 یک موتور توربو شارژ دو لیتری با 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر وجود خواهد داشت که با یک گیربکس اتوماتیک ۷سرعته با دو کلاچ جفت می‌شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است