قطعات خودرو

۳۵ درصد کامیون‌های ولوو برقی می‌شوند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، این گسترش به حجم زیادی از باتری‌های با کارایی بالا نیاز دارد که با استفاده از انرژی بدون فسیل تولید می‌شوند و این یک قدم منطقی برای ماست که تولید باتری را در ردپای صنعتی آینده‌مان در نظر بگیریم.

بر اساس گزارش رویترز، این باتری‌ها برای وسایل نقلیه تجاری مانند کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، تجهیزات ساختمانی و سایر خطوط محرکه الکتریکی طراحی خواهند شد و البته این شرکت پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ارائه نکرده است. همچنین گروه خودروسازی ولوو در سوئد دیروز چهارشنبه اعلام کرد فروش خودروی ولوو در ماه ژوئیه نسبت به سال گذشته ۵/۲۱درصد کاهش داشته است، زیرا مشکلات زنجیره تامین همچنان تولید را با مشکل مواجه می‌کند اما ممکن است در ماه‌های آینده مجددا افزایش یابد.

 

کمبود نیمه‌هادی‌ها و سایر قطعات باعث کاهش تولید و فروش صنعت خودرو در سه‌ماهه اخیر شده است، اما ولوو ماه گذشته اعلام کرد شاهد بهبود قابل‌توجهی در تثبیت زنجیره تامین خود است. ولوو کارز در بیانیه‌ای اعلام کرد: به شرط ادامه این عادی‌سازی، این شرکت انتظار دارد تولید در ماه‌های آینده به‌تدریج افزایش یابد.

 

در پشت این بهبود مورد انتظار، شرکت پیش‌بینی می‌کند فروش خرده‌فروشی برای کل سال ۲۰۲۲ در مقایسه با حجم در سال ۲۰۲۱ ثابت یا اندکی کمتر باشد.

 

خودروهای تمام‌الکتریکی تنها ۵/۳درصد از فروش ژوئیه را در شرکت مستقر در گوتنبرگ به خود اختصاص دادند که هدف آن این است که ۵۰درصد از فروش آن تا اواسط دهه، خودروهای الکتریکی باشد. ولوو در بیانیه‌ای اعلام کرد: برای کل سال ۲۰۲۲، هدف همچنان داشتن سهم دورقمی از خودروهای تمام‌الکتریکی است. فروش در چین در ماه ژوئیه ۴/۶درصد افزایش یافت، در حالی که در ایالات‌متحده ۷/۴۰درصد و در اروپا ۱/۲۹درصد کاهش یافت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *