قطعات خودرو

بانوی کارآفرین در حوزه تولید تجهیزات تعمیرگاهی / سام صنعت پارس

شرکت سام صنعت پارس

تولید – خدمات – واردات و صادرات در حوزه فروش ویژه تجهیزات تعمیرگاهی و اتوسرویس می باشد.

 

مهندس راد مدیرعامل شرکت سام صنعت پارس یکی از غرفه‌داران نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» درگفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به آغاز فعالیت خود در صنعت تجهیزات تعمیرگاهی گفت: با توجه به علاقه‌ای که از ابتدا داشتم در دوران دانشجویی فعالیتم را در خصوص فروش لوازم یدکی خودرو شروع کردم و سال 1390 شرکت سام صنعت پارس را در اصفهان تاسیس کردم.

 

ایشان با اشاره به آغاز به کار این شرکت به خبرنگار ماهنامه قطعات خودرو گفت: به واسطه علاقه‌ای که داشتم در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی خوانده و فعالیت شرکت را توسعه دادم، در تهران دفتری ایجاد و همچنین برای ورود به عرصه تولید، کارگاهی در کرج را خریداری کردیم و از سال 1396 عملا کار تولید تجهیزات تعمیرگاهی را شروع کردیم.

 

این بانوی کارآفرین با اشاره به محصولات برند SSP گفت: هم‌اکنون محصولاتی همچون دستگاه دیاگ، تعویض لاستیک، دستگاه بالانس چرخ، انژکتورشور ، تنظیم فرمان سه‌بعدی، رادیاتور شور، ساکشن گیربکس اتومات، ساکشن روغن موتور و دیگر دستگاه‌های تعمیرگاهی را به دو صورت مونتاژ و همچنین تولید کامل در شرکت انجام می‌دهیم و به بازار عرضه کرده‌ایم

 

مهندس راد تصریح کرد: برخی از قطعات استقاده شده در تولید تجهیزات وارداتی بوده و اکثرا قطعاتی است که های‌تک بوده و در ایران تولید نمی‌شود مانند بردها، تجهیزات دیجیتالی و همچنین برخی از اسکنرهای شاسی و چرخ‌ها که در آینده تصمیم داریم در راستای ورود به حوزه دانش‌بنیان در حد توان خود از آن‌ها بهره برداری لازم را ببریم.

 

مدیرعامل شرکت سام صنعت پارس با اشاره به چالش‌های پیش‌رو تولیدکنندگان گفت: نوسان قیمت، کمبود نقدینگی و عدم ثبات بازار و قیمت ارز از چالش‌هایی است که ما به عنوان تولیدکننده با آن مواجه بوده و یکی از مهم‌ترین موارد عدم حق کپی‌رایت در کشور است.

 

این بانوی کارآفرین با اشاره به شرایط بازار گفت: قصد داریم با آموزش رایگان تعمیرکاران در خصوص جدیدترین تجهیزات علاوه بر تامین کالای به‌روز تعمیرگاهی دانش مکانیک‌ها را نیز بالا برده تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند.

 

مهندس راد با اشاره به تلاش شرکت سام صنعت پارس برای ارائه بهترین تجهیزات به تعمیرکاران گفت: ما تلاش داریم علاوه بر ارائه کالای با کیفیت به مکانیک‌ها تلاش کردیم با ارائه شرایط اقساطی برای خرید تجهیزات بهترین خدمات پس از فروش محصولات را به آنان ارائه کرده و تیراژ تولید را تا 400 دستگاه بالا ببریم.

 

وی درپایان گفت: نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» باید از سوی تعمیرکاران مغتنم شمرده شده و حضور ایشان و رونق بخشی به بخش قطعات خودرو و همچنین تجهیزات تعمیرگاهی و توسعه این بازار و آشنایی با جدیدترین محصولات به رشد بخش تعمیرگاهی کشور کمک کرده و سام صنعت پارس یکی از پیشتازان این عرصه در کشور خواهد بود.

 

تماس: 02166856017

02166867037

 

نشانی: دفتر مرکزی: تهران – خیابان آزادی – خیابان رودکی شمالی –  پلاک 62

 

تماس: دفتر اصفهان: 0313324880

 

نشانی: دفتر اصفهان: اصفهان – خیابان امام خمینی – خیابان ورودی خانه  مقابل کوچه  شماره 5 ساختمان دکتر محمد حسینی طبقه اول واحد 4

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است