قطعات خودرو

شرکت فرانکو

 

فرانکو یک شرکت تامین قطعات یدکی خودرو ست . ما افتخار داریم که طیف وسیعی از خودرو ها امکان استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت ما را دارند . وظیفه ی فرانکو تامین قطعات ، با کیفیت بهتر از معمولی برای خودرو ها در سراسر ایران است . نمایندگی های فروش ما در تمام استان ها ی ایران پراکنده شده اند که وظیفه ی تامین بیش از 130 نوع قطعه را برای مشتریان خود به عهده دارند.

حوزه ی فعالیت ما

فرانکو در زمینه ی تامین قطعات یدکی برای خودرو های سواری فعالیت می کند . قطعات ما پوشش دهنده ی نیاز بیشتر خودرو های رایج و محبوب در بازار از جمله پژو 206 ، پژو 405 ، سمند ، تندر 90 ، پراید و … اند . محصولات فرانکو برای بخش های گوناگون هر خودرو عرضه می شوند ، از جمله تجهیزات موتور ، سیستم تعلیق ، سیستم های کامپیوتری و الکترونیکی ، سیستم انتقال سوخت و تجهیزات ایمنی و … . ما مفتخریم با وجود نمایندگی متحد و متعهد قیمت کلیه کالا ها را در سراسر ایران یکپارچه و به یک قیمت بدست همکاران برسانیم.

اهداف و شعارهای چهارگانه ما

آسودگی و امنیت

صاحبان خودرو همواره نگرانی هایی درباره ی قطعه ای که در خودروشان کارگذاشته میشود دارند . علت این احساس نا امنی به نظر ما ، خطراتی ست که در جاده سرنشینان و یا خودرو را تهدید می کند و میتواند لذت یک سفر را به کام مسافران تلخ کند . ما این نگرانی ها را درک می کنیم و آن را جزو استاندار های سخت گیرانه ی خود لحاظ می کنیم تا نام فرانکو را موجب آسودگی و امنیت خیال مشتریان قرار دهیم.

کیفیت

تلاش ما در فرانکو بر این است تا کیفیتی که مشتری انتظار دارد را برایش فراهم کنیم . قیمت در اهمیت بعدی قرار می گیرد . برای همین ما فکر می کنیم و برنامه ریزی می کنیم تا محصول نهایی مورد قبول مشتریان سخت پسند قرار بگیرد و بازار از ما با احترام نام ببرد.

پشتیبانی

ماموریت ما تازه بعد از ارسال قطعه به بازار آغاز میشود . مهمترین ویژگی فرانکو ، تضمین روندی سریع ، بدون وقفه و روان در تامین قطعات است . تیم پشتیبانی با وسواس مسیر خروج قطعه از کارخانه تا رسیدن به نمایندگی های فروش را تحت نظر دارد . ارتباط ما با نمایندگی های فروش مان در سراسر ایران بدون تاخیر و لحظه به لحظه است.

نوآوری و زیبایی

کمال گرایی یکی از خصلت های فرانکو است . ما در فرانکو میخواهیم در هر زمینه ای برتر باشیم . برای ما مهم است که زیبا دیده شویم و احساس مطلوبی به مشتری منتقل کنیم . ظرافت و دقت در بسته بندی های فرانکو ، در کنار طراحی های جذاب و اشانتیون های منحصر به فرد ، ما را از دیگران متمایز میکند . ما میخواهیم همه متوجه متفاوت و حرفه ای بودن ما باشند . فرانکو یعنی حرفه ای بودن در تمام لحظات.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است