قطعات خودرو

شرکت پژوهان کوشا پیام نیکان

شرکت پژهان کوشا پیام نیکان (سهامی خاص) با پشتوانه 22 سال تلاش مستمر مدیران و کارشناسان اجـرایی و فنی خویش و وفاداری مشتریان در بخش های مختلف صنایع بـزرگ، متـوسط و کوچک که فعالیت آنها ساخت، تولید، ارائه خدمات صنعتی است، مصمم است در مسیر پیش رو جهت خشنود سازی مشتریان نهایت مساعی خویش را بکار گیرد.

پژهـان کوشـا در دهه هفتاد با هدف رسیدن به خودکفـایی در بخش صنعت کشور و همسو با توسعه اقتصـادی کشور فعـالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت و تولید قطعـات و مجموعه هـای صنعتی و خودرویـی آغـاز و در این راستـا با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی روز و با اتکا به دانش فنی کارکنان خود در زمینه طراحی، ساخت و تولید قالب های صنعتی (فلزی و پلیمری) اقدام نموده است.

کیفیت محصولات ارائه شده در همان سال های اولیه فعالیت پژهان کوشا به دلیل دارا بودن همه مشخصه ها و معیارهای کیفی و فنی، مورد پذیرش شرکت های مطرح صنعتی و خودرویی و همچنین مورد تـایید بازار صنعتی و خودرویی قرار گرفت و این امر زمینه ساز همکاری با شرکت های خودروسازی اهم از ایران خودرو (ساپکو) و سایپا (سازه گستر) گردید و موجبات حضور و تامین لوازم یدکی و قطعات خودرو در بازار (AFTER MARKET) را فراهم نمود.

محصولات شرکت پژهان کوشا پیام نیکان (سهامی خاص) دارای ضمانت نامه است و با گارانتی یک ساله به مشتریان عرضه می گردد و همین امر سبب ایجاد اعتبار بیش از پیش شرکت و برند می باشد.

مدیریت صنایع پژهان کوشا جهت جلب رضایت مشتریان محترم اولویت خود را تولید و عرضه قطعات و محصولات با کیفیت قرار داده است. امید است با پیشنهادات و نقطه نظرات خود ما را یاری نمایید.

 

رسته کاری:سازنده قطعات و مجموعه های خودرویی، تولید قالب های صنعتی فلزی و پلیمری

 

تماس:  56214875-021

 

نشانی: تهران، جاده ساوه، میدان امام خمینی به طرف اتوبان قم، کیلومتر 2، خیابان فرعی چهارم، خیابان صنعتگران 2، خیابان کاوه آهنگر، پلاک 7

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است