فروشنده باید بتواند کالای خود را تضمین کند
پیام آصفی، مدیرعامل گروه توسعه قطعه توس، به اهمیت تضمین کیفیت کالا و رضایت مشتری در کسبوکار تأکید میکند. او بیان میکند که در صورتی که نتوانند کالایی که میفروشند را تضمین کنند، موفق نخواهند بود. از نظر آصفی، مشتری باید از کیفیت کالا اطمینان حاصل کند و اگر کالا معیوب بود، بتواند آن را … ادامه خواندن فروشنده باید بتواند کالای خود را تضمین کند
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.