نشان تجاری، هویت کالا و راه حل نهایی جلب اطمینان مردم به بازار
کرامتیان با بیان این که اعتماد مشتری نهایی باید برای همه ما اهمیت داشته باشد، گفت: “شما فرض کنید تمام مجوزهای لازم برای کارتان را داشته باشید و بارها به عنوان برند برتر معرفی شده باشید، اما نتوانید مشتریان خود را راضی کنید. در نهایت، بازارتان را از دست خواهید داد.” او افزود: “احترام به … ادامه خواندن نشان تجاری، هویت کالا و راه حل نهایی جلب اطمینان مردم به بازار
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.