قطعات خودرو

حضور 45 شرکت دانش‌بنیان و 55 شرکت خارجی در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران

دکتر مرادی مدیرعامل شرکت ایدرو برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در گفتگو با «قطعات خودرو» با اشاره به شرایط برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: به نظر می‌رسد این دوره از نمایشگاه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است، امسال در نمایشگاه بیش از 500 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی و 45 شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه شرکت کردند.

 

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه که امسال در وسعت 70 هزار متر مربع شکل گرفته و شرکت های داخلی با نوآوری های خاصی شرکت کردند؛ یکی از مسائل مورد نظر ما و وزارت صمت موضوع طرح شناسه کالا و عرضه کالای با اصالت است که با وجود این موضوع این استقبال از نمایشگاه صورت گرفته است.

 

 

مرادی با اشاره به اهمیت آموزش در همه حوزه‌ها و طرح‌ها گفت: با توجه به اهمیت موضوع اصالت کالا و شناسه‌دار کردن کالاها با هماهنگی دکتر برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، در روز سوم نمایشگاه قطعات خودرو همایشی در آمفی‌تاتر نمایشگاه با محوریت آموزش طرح شناسه کالا برگزار خواهد.

 

 

مدیرعامل ایدرو با اشاره به حضور 45 شرکت دانش‌بنیان در این دوره از نمایشگاه تاکید کرد: قصد داریم در آینده نه چندان دور از شرکت‌های دانش‌بنیان که ظرفیت شرکت در نمایشگاه‌های خارجی را دارند حمایت کرده و در قالب نمایشگاه‌های استارتاپ در خارج از کشور حضور داشته باشیم.

 

اخبار هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *