قطعات خودرو

مصطفی قربان‌زاده

اینجانب مصطفی قربانزاده ، فرزند علی اصغر، متولد ۱۳۳۸ تهران و با مدرک دیپلم ، حدودا از سال ۵۰ به صورت نیمه وقت ( تعطیلات تابستان )  و از سال ۵۳ به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت در این عرصه بوده و بیش از ۲۰ سال است که دارای جواز کسب میباشم .

علاوه بر این فعالیت ، از سال ۵۶ وارد تضاهرات و فعالیت های مردمی شده و از اولین روز پیروزی انقلاب و تشکیل نهادهای مردمی ، وارد کمیته ی انقلاب اسلامی شده و تا سال۶۸ مشغول به خدمت بوده ام .

در آخرین دوره ، مسئول کمیته ی پایگاه هفتم ( پادگان عشرت آباد ) بوده و در چندین دوره افتخار حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل را داشته ام .

با توجه به عدم حضور حاج غلامرضا بخشی زاده و با مشورت دوستان ، بنده در این دوره کاندید شده و اهداف بسیاری دارم که با یاری خداوند متعال ، در صورت انتخاب وموافقت دیگر افراد منتخب ، شروع به اجرائی کردن آن ها مینمایم .

برای بهتر انجام شدن این روند ، امیدوارم هیئت مدیره ی منتخب یکدست و هماهنگ باشند ؛ چراکه عدم هماهنگی ، باعث نادیده گرفته شدن منافع صنف بزرگمان ( اتحاديه فروشندگان لوازم يدكی خودرو و ماشين آلات تهران )میشود ( شرایط موجود) .

بنده قصد دارم هماهنگی را بین کلیه ی گروهها و نهادهای مردمی موجود در صنف ، اعم از مساجد ، گروههای امداد ، شوراهای اسلامی و رسته های مختلف‌ ( شمال ،  جنوب ، غرب ، شرق ) برقرار کرده و شورای پاساژها را تقویت نمایم و اختیارات بیشتری از اتحادیه به آنها تفویض شود .

همچنین منافع کلیه ی کارهایی که به نفع اعضاء صنف در اتحادیه انجام میپذیرد ، باید برای اتحادیه در نظر گرفته شود .

از دیگر اهداف اینجانب :

  • تشکیل گروههای تخصصی ( اقتصادی، رفاهی،آموزشی،صلح،دارایی،بیمه،شهرداری،امداد ) در جهت بالاتر بردن کیفیت
  • شناسایی افراد بدون جواز و سرو سامان دادن به آنها
  • شناسایی جوازهایی که در دست وراث میباشند و نیز جوازهای اجاره داده شده و …

در انتها کار برای خدمت به صنف و اعضا بسیار زیاد است .  به امید تلاش دلسوزانه در جهت تحول و عدالت در اتحادیه بزرگمان و ارتقاء جایگاه اتحادیه در مجامع صنفی ( اطاق اصناف – اطاق بازرگانی )

شعار من : کافیست به نیت خدمت وارد شویم

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است