قطعات خودرو

بزرگ‌ترین اتومبیل آئودی در خیابان‌های چین / آئودی Q6 معرفی شد

آئودی Q6

قطعات خودرو – آئودی Q6 اولین مدل از این خودروساز آلمانی است که به طور خاص برای بازار چین ساخته شده‌است. از نکات مهم در خصوص آئودی Q6 این است که این اتومبیل از Q7 بزرگ‌تر است و در واقع بزرگ‌ترین شاسی‌بلند حال حاضر آئودی به حساب می‌آید. این آئودی مبتنی بر طراحی ساده‌تر و ارزان‌تر با پیشرانه عرضی نصب شده و دیفرانسیل جلو است. نزدیک‌ترین مدل به این آئودی تازه وارد، فولکس‌واگن ترامونت با فاصله دو محور 2980 میلی‌متر است.

 

 

با این حال آئودی Q6 اصلا ترامونت بازسازی شده نیست چون بدنه مخصوص به خود را داشته و از طراحی آئودی پیروی می‌کند و طول آن 5099، عرض آن 2014 و ارتفاع آن 1784 میلی‌متر است که نسبت به ترامونت کاملا بزرگ‌تر است و برای این شاسی‌بلند مخصوص بازار چین آئودی چرخ‌های 19 و 21 اینچی به همراه نسخه اسپرت با جلوپنجره متفاوت و طراحی مشکی ارائه کرده است.

 

آئودی Q6

 

داشبورد آئودی Q6 به سبک خودروهای مدرن این شرکت طراحی شده و سه نمایشگر در آن تعبیه شده است، نمایشگر 12.3 اینچی برای ابزار پشت فرمان، نمایشگر سرگرمی و سیستم صوتی 10.1 اینچی و نمایشگر اطلاعات برای کنترل سیستم تهویه 8.6 اینچی مشخصات دقیق این سه نمایشگر است.

 

آئودی Q6

 

نسخه پایه آئودی Q6 سه ردیفه طراحی شده که هر کدام مجهز به سیستم تهویه جداگانه است طراحی شده و در نسخه‌های بالاتر ردیف دوم به صندلی ماساژور مجهز شده و سیستم گرمایش و سرمایش مجزا دارد.

 

 

پیشرانه آئودی Q6 دو لیتری توربو بوده از سری EA888 در دو نسخه با قدرت متفاوت 231 و 265 اسب‌بخار در نظر گرفته شده و همچنین پیشرانه 2.5 لیتری توربو از سری EA390 پیشرانه دیگر این اتومبیل است. تمامی نسخه‌های این مدل از آئودی دارای جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه بوده و چهار چرخ محرک هستند.

 

 

آئودی Q6 در شرکت مشترک سایک، فولکس‌واگن که ترامونت را نیز در خط تولید خود دارد تولید خواهد شد. قیمت این آئودی 74 تا 96 هزار دلار در نسخه‌های مختلف خواهد بود. به نظر می‌رسد این Q6 خارج از بازار چین به فروش نرسیده و صرفا در بازار چین عرضه شود.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است