قطعات خودرو

ارسال نامه درخواست واكسيناسيون به اتاق اصناف تهران

سيدمهدي كاظمي – سخنگوي اتحاديه لوازم يدكي خودرو – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو توضيح داد: نامه‌ای را به اتاق اصناف تهران براي واكسيناسيون فعالان صنف داده‌ایم. با توجه به این‌که صنف ما جزو گروه مشاغل يك است (در تعطیلات مربوط به کرونا  فعال خواهد بود) و اعضا با مردم و مصرف‌کنندگان در ارتباط هستند، نیاز است هرچه سریع‌تر واکسن کرونا را دریافت کنند.

او گفت: حدود 8 تا 10 هزار نفر از اعضای صنف ما با مردم در ارتباط هستند، بخصوص آن‌هايي كه در پاساژهای مسقف و شلوغ کار می کنند. البته برخی از آن‌ها که سن شان بالاست دوز اول و دوم واکسن كرونا را زده‌اند. اگر این تعداد را از كل افراد کم کنیم، باقی مانده حدود 30هزار نفر هستند.

وي در اين‌باره افزود: اگر حدود 10هزار نفر از اعضاي صنف واکسینه شوند، افراد پرخطر واکسینه شده‌اند.

كاظمي با بيان اين‌كه مسئولیت صنف ما با اتاق اصناف تهران است، اظهار كرد: اگر اتاق اصناف تهران نامه را پیگیری نکرد، به‌شكل مستقيم به وزارت بهداشت و اتاق اصناف ايران نامه مي‌زنيم. البته اتاق اصناف خودش برای واكسینه کردن افراد، پیگیری‌هایی را انجام داده و نامه‌ای را به ستاد مبارزه با کرونا فرستاده است. هرچند آن درخواست براي اصناف نبوده و براي اعضاي اتحاديه و كارمندان آن‌ها درخواست واكسن كرده‌اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است