قطعات خودرو

باید از دوستانی که از اتحادیه راضی نیستند، بپرسیم که چه توقعی دارید؟

«منصوراکبری» درگفتگو با خبرنگار «قطعات خودرو» می‌گوید: از برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات در هشتم تیر اطلاع دارم. بالاخره انتخابات چند سال یکبار باید برگزار شود.

وی با قدردانی از حضورآقای بخشی‌زاده دراتحادیه می‌گوید: گویا آقای بخشی‌زاده کسالت دارد و در اتحادیه حضور ندارد اما برای اتحادیه زحمت زیادی کشیده‌اند و چند سالی که به عنوان رئیس اتحادیه کار می‌کردند، اقدامات بسیار خوب و مهمی انجام دادند.

اکبری با اشاره به اینکه باید از بین کاندیداها نفرات مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم، ادامه می‌دهد: اگر این اقدام را انجام ندهیم، افرادی که دوست نداریم سرکار می‌آیند. پس باید به افرادی رای دهیم که برای اعضای صنف کار انجام ‌دهند.

ازعملکرد اتحادیه می‌پرسم، می‌گوید: من راضی هستم. هر زمانی که کار داشتم واقعا کارم را در زمینه مالیات و مسائل دیگر راه انداخته‌اند و برای حل مشکل دوندگی کرده‌اند. باید ازدوستانی که از اتحادیه راضی نیستند بپرسیم که چه توقعی دارید؟ اتحادیه وظایف خود را انجام داده است. ممکن است فردی از اتحادیه انتظار داشته باشد که برایش بلیت مکه تهیه کند، طبیعتاً این توقع بی‌جا‌ست. اتفاقا اتحادیه در زمینه مالیات و اخذ کد رهگیری کالا در چند سال اخیر اقدامات خوبی را انجام داده است.

منصور اکبری ۵۱ ساله است و از سال 1365 در خیابان چراغ برق فعالیت کرده. او تا سال 1368 کارمند مغازه‌ها بود. ازسال 1370 به مدت 9 سال به صورت شراکتی فعالیت خود را ادامه داده و از سال 1379 به بعد مستقیماً در پاساژ صفا کار کرده است. وی درحال حاضر در کوچه نفیسی مغازه دارد و در زمینه اورینگ، پکینگ و تسمه خودرو فعالیت می‌کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است