قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین اکران فیلم «خطای عشق»

فیلم «خطای عشق» (Love Bug)، نخستین اکران و نمایش رسمی خود را در روز 22 اسفند ماه در سال 1347 خورشیدی / شمسی برابر با روز 13 مارس در سال 1969 میلادی، انجام داد. نخستین اکران فیلم «خطای عشق» رویدادی تاریخی شد. فیلم «خطای عشق» با بازی یک خودروی فولکس واگن بیتل (Volkswagen Beetle) سفید مرواریدی مدل سال 1342 ش (1963 م) به نام هربی، در یکی از نقش های اصلی اش غوغایی به پا کرد. فیلم «خطای عشق» در حالی که تنها پنج ملیون دلار برای بودجه ساخت خرج داشت، پنجاه و یک میلیون و دویست و شصت و چهار هزار دلار در گیشه فروش کرد که در دوران خود، فروشی کم مانند محسوب می شد.

آغاز «خطای عشق» : دنیای فیلم

فیلم «خطای عشق» نخستین اکران و نمایش رسمی خود را انجام داد

فیلم «خطای عشق» (Love Bug)، نخستین اکران و نمایش رسمی خود را در روز 22 اسفند ماه در سال 1347 خورشیدی برابر با روز 13 مارس در سال 1969 میلادی، انجام داد. نخستین نمایش عمومی و اکران «خطای عشق» رویدادی تاریخی شد.

فولکس واگن در نقش اصلی

بازی یک خودروی فولکس واگن سفید مرواریدی به نام هربی، در یکی از نقش های اصلی غوغایی به پا کرد

فیلم «خطای عشق» یا همان «خودروی سحرآمیز» با بازی یک خودروی فولکس واگن بیتل (Volkswagen Beetle)  سفید مرواریدی مدل سال 1342 ش (1963 م) به نام هربی (Herbie)، در یکی از نقش های اصلی اش غوغایی به پا کرد.

فروش کم مانند «خطای عشق»

فیلم «خطای عشق» در حالی که تنها پنج ملیون دلار برای بودجه داشت، پنجاه و یک میلیون و دویست و شصت و چهار هزار دلار در گیشه فروش کرد

فیلم «خطای عشق» در حالی که تنها پنج ملیون دلار برای بودجه ساخت خرج داشت، پنجاه و یک میلیون و دویست و شصت و چهار هزار دلار در گیشه فروش کرد که در دوران خود، فروشی کم مانند محسوب می شد و تاریخ رکوردهای سینمایی را دگرگون کرد و مسیری تازه برای فیلم های خودرویی بنیان نهاد.

مترجم : حسین توکلی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است