قطعات خودرو

ارائه تسهیلات با ایساکو کارت تا سقف 200 میلیون تومان

شرکت ایساکو ارائه دهنده قطعات با اصالت به مشتریان در راستای تسهیل ارائه خدمت به مشتریان تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه صنف تعمیرکاران تهران منعقد کرده که ذیل این تفاهمنامه خدمات متنوعی به تعمیرکاران مجاز و حرفه‌ای استان تهران و عضو اتحادیه تعمیرکاران ارائه می‌شود.

 

در همین راستا سمیناری با حضور شهروز کیقبادی در محل اتحادیه به حضور تعدادی از تعیمرکاران با همکاری تعاونی اتحادیه تعمیرکاران برگزار شد و خدمات متنوع شرکت ایساکو برای تعمیرکاران تشریح شد.

 

بر این اساس شهروز کیقبادی مدیر پروژه ارائه تسهیلات حامی (ایساکو کارت) در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به طرح ایساکو کارت گفت: ایساکو کارت طرحی است که شرکت ایساکو در سطح کشور برای ارائه تسهیلات به تعدادی مشتری ایران خودرو ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به تفاهمنامه با اتحادیه تعمیرکاران گفت: در پروژه ایساکو کارت برای تعمیرکاران شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم و تسهیلات و شرایط پرداخت اقساطی بدون بهره در نظر گرفته‌ایم. ما با استفاده از بستر ایساکو کارت و با مشارکت بانک رسالت 200 میلیون تومان تسهیلات در بازه زمانی شش ماه به تعمیرکاران برای خرید قطعات با اصالت در نظر گرفته‌ایم تا با استفاده از تعمیرکاران حرفه‌ای عضو اتحادیه بتوانیم قطعات با اصالت را به مشتریان ارائه کرده و خدمات خوبی ارائه دهیم.

 

مدیر پروژه ارائه تسهیات حامی یا ایساکو کارت با اشاره به همکاری فی‌مابین ایساکو، بانک رسالت و اتحادیه تعمیرکاران گفت: ایساکو کارت خدمتی است که خرید اقساطی بدون بهره با استفاده از وام بانک قرض الحسنه رسالت با استفاده از اندوخته شرکت ایساکو نزد این بانک را به تعمیرکاران عضو اتحادیه ارائه کرده و تعمیرکاران می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های مرکزی ایساکو از ده درصد تخفیف نیز برخوردار شوند.

 

شهروز کیقبادی هدف از ارائه ایساکو کارت به تعمیرکاران حرفه‌ای و دارای مجوز از اتحادیه را ارائه قطعات استاندارد و با اصالت محصولات ایران خودرو به تعیمرکاران عنوان کرد و گفت: رسالت شرکت ایساکو از ابتدا تا به امروز ارائه قطعات استاندارد به مصرف کننده است و تعیمرکاران امین مشتریان هستند و ارائه کالای استاندارد و اصیل می‌تواند به ارائه خدمات بهتر به مشتریان بیانجامد.

 

ایساکو کارت

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *