قطعات خودرو

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو پس از نشست خبری به دیدار وزیر رفت / نیک‌آئین منتقد جدی نحوه اجرای طرح شناسه کالا

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران که در نشست خبری خود به انتقاد از نحوه اجرای طرح شناسه کالا پرداخته بود و این طرح را فرار رو به جلوی وزیر صمت برای استیضاح خوانده بود به دیدار فاطمی امین وزیر صمت رفت. در جلسه هم‌اندیشی رئیس اتحادیه تعمیرکاران و وزیر صمت در خصوص طرح کلی شناسه‌دار کردن کالا اتفاق نظر بود اما علیرضا نیک‌آئین اجرای آن را شتابزده و غیر کارشناسی خواند.

 

تماشا کنید: اتحادیه‌ها باید متولی طرح کد شناسه کالا باشند/ طرح کد رهگیری کالا فرار رو به جلو وزیر صمت از استیضاح است

 

در این نشست رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو افزود : طرح جمع آوری و مقابله با عرضه باطری و کمک فنر خودرو بدون شناسه کالا کارشناسی شده نیست و اجرای سریع و بدون در نظر گرفتن جوانب این طرح مشکلات زیادی را به همراه دارد و نداشتن گارانتی قطعات مشکلاتی را به بار آورده است.

علیرضا نیک آئین با اشاره به پیش رو بودن نمایشگاه ( سپاس ) نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین و توزیع قطعات و خدمات خودرویی میباشد گفت : می توان با استفاده از ظرفیت های بالای این نمایشگاه با حداکثر توانمندی و اجرای برنامه های کلی این طرح نیز استفاده کرد .

علیرضا نیک آئین در پایان ضمن تقدیر و تشکراز تلاش های بی وقفه آن مقام محترم گفت : با ایجاد کارگروه تخصصی در اجراء این امر بسیار مهم در صنوف خودرویی می توان تعاملات و همکاری های لازمه را داشته باشد .

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است