قطعات خودرو

سانگ‌یانگ متحول شده / نگاهی به سانگ‌یانگ تورس

برای اولین بار است تصویر کاملی از جدیدترین شاسی‌بلند شرکتی که در حال ورشکستگی بود و حالا توانسته با بهره‌گیری از شرکای جدید خودرو جدیدی را رونمایی کند، منتشر می‌شود. سانگ‌یانگ در سرمایه‌گذاری جدید خود قصد دارد تا خودروهای تمام برقی تولید کرده و سانگ‌یانگ تورس اولین محصول در دوره جدید این شرکت است. از نظر اندازه تورس در میانه کوراندو و رکستون قرار می‌گیرد.

سانگ‌یانگ تورس و نام آن

نام تورس از پارک ملی Torres del Paine در پاتاگونیا گرفته شده و منطقه ای است که جنوبی ترین نقطه آمریکای جنوبی را در بر می گیرد که بین آرژانتین و شیلی مشترک است و رشته کوه های آند به عنوان خط جداکننده آن است. عکس‌های تازه از این اتومبیل نشان می‌دهد که با شاسی‌بلندی اسپرت و چهره خشن آن طرف هستیم که تفاوت زیادی با آن چیزی که در تا به حال در سانگ‌یانگ دیدیم، دارد.

کابین سانگ‌یانگ تورس

فضای داخلی سانگ‌یانگ تورس بسیار مدرن و ممتاز طراحی شده و با آنچه از سانگ‌یانگ در مدل‌های قبل انتظار داشتیم متفاوت است، دو نمایشگر در کنسول مرکزی تعبیه شده که یکی از آن بالاتر و جدا از داشبورد است و نمایشگر دیگر زیر آن و روی کنسول نصب شده است، فاصله این دو نمایشگر دریچه کولر تعبیه شده است، همچنین نمایشگر سوم مربوط به ابزار پشت فرمان است که به صورت مستطیلی طراحی شده است.

گفتنی است این مدل از سانگ‌یانگ در کره جنوبی و پس از آن به بازار اروپا عرضه خواهد شد، سانگ‌یانگ اعلام کرده تا سال آینده میلادی این خودرو را به بازار عرضه نخواهد کرد و باید تا سال 2023 منتظر سانگ‌یانگ تورس ماند.

 

قطعات خودرو – حسام مهجور

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است