قطعات خودرو

سید علی لاجوردی: مدیران، شرکت‌های تولیدی را به حال خودشان بگذارند / نقش بی‌بدیل نمایشگاه‌ها در معرفی برندها

بنیانگذار شرکت لنت پارس با اشاره به نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» اظهار کرد: «اهداف برگزارکنندگان این نمایشگاه برای ما قابل تقدیر است و امیدواریم این اهداف به بهترین شکل محقق شود. نکته مهم در برگزاری این نمایشگاه‌ها دعوت از صاحبان برندهای معتبر است. آینده این نمایشگاه‌ها با حضور این برندها تضمین شده است.»

 

او بیان کرد: «نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهم و بی‌بدیلی در معرفی برندهای مختلف به جامعه هدف خود دارند و این ظرفیت در کشور ما هم مورد توجه قرار گرفته و رفته‌رفته اهمیت و جایگاه آن بالاتر رفته است.»

 

 

بیشتر بخوانید: اهداف برگزارکنندگان نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» نوآورانه است

 

سید علی لاجوردی، بنیانگذار شرکت لنت پارس در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو درباره نقش تولیدکننده‌های قطعات خودرو بیان کرد: شرکت‌های بزرگ و معتبر قطعات خودرو در ایران در طی سال‌ها فعالیت خود، در شرایط مختلف به فعالیت خود ادامه دادند و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده‌اند.

 

 

وی در پاسخ این سوال که مدیران و صاحب‌منصبان چگونه می‌توانند از تولیدکننده‌های معتبر قطعات خودرو تقدیر و انگیزه آنها را بیشتر کنند؟ اظهار کرد: مدیران، صاحب‌منصبان و افرادی که نقش مهم و کلیدی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی کشور دارند می‌توانند در تسهیل کارها کمک کنند. مدیران در این زمینه باید شرکت‌های تولیدکننده را به حال خودشان بگذارند تا این شرکت‌ها خودشان با مشکلاتشان مواجه شوند.

 

بنیانگذار شرکت لنت پارس افزود: قوانین و بخشنامه‌های مختلف باید به نفع تولیدکننده‌ها و در جهت رفع مشکلات باشد و نه آنکه مشکلاتی را به تولیدکننده‌ها اضافه کنند. متاسفانه برخی از این بخشنامه‌ها و قوانین باعث رکود تولید می‌شوند و مدیران باید قبل از تصویب بررسی بیشتری داشته باشند تا تولیدکننده‌ها دچار ضرر و زیان نشوند و به اقتصاد کشور لطمه وارد نشود.

 

بنیانگذار صنعت تولید لنت ترمز در ایران در پاسخ این سوال که آیا عموم مردم به تولیدات قطعات خودرو در ایران اعتماد دارند یا خیر توضیح داد: به نظر من مردم به تولیدات لوازم یدکی خودرو اعتماد دارند و این اعتماد روز به رزو هم بیشتر می‌شود. سابق بر این مصرف‌کننده به سمت محصولات خارجی علاقه‌مند بود اما به مرور زمان اعتماد مردم بیشتر شد و از کیفیت محصولات راضی هستند.

 

لاجوردی در پاسخ این سوال که تولید قطعات خودرو با شرایط فعلی توجیه اقتصادی دارد؟ بیان کرد: مسلما هرکسی بخواهد در این زمینه فعالیت کند با صبوری و دانش می‌تواند موفق شود و توجیه اقتصادی هم خواهد داشت. جوانان امروز صبر و حوصله کمتری دارند و تفاوت جدی آنها با ما در همین است وگرنه راه برای موفق شدن باز است.

 

وی با بیان اینکه شرکت لنت پارس در سالیان گذشته در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کرده درباره نقش نمایشگاه‌ها در شناساندن برندهای معتبر عنوان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهم و بی‌بدیلی در معرفی برندهای مختلف به جامعه هدف خود دارند و این ظرفیت در کشور ما هم مورد توجه قرار گرفته و رفته‌رفته اهمیت و جایگاه آن بالار رفته است.

 

او ضمن تاکید بر اینکه معرفی برندهای معتبر داخلی در خارج از مرزها خاطرنشان کرد: برخی از برندهای قطعات خودرو همچون لنت پارس در داخل کشور شناخته شده و قدیمی هستند و نیم قرن سابقه فعالیت دارند و آنچنان نیازی به حضور در نمایشگاه‌های داخلی ندارند و باید این برندها در خارج از کشور معرفی شوند تا شاهد صادرات هرچه بیشتر محصولات باشیم. حضور در نمایشگاه و کنفرانس‌ها تاثیر به‌سزایی در معرفی برند ما داشته و تجربه این حضور ثابت کرده باید از حضور در نمایشگاه‌ها استقبال کرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی موثر برندها در نمایشگاه‌های قطعات خودرو

 

سید علی لاجوردی با اشاره به نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» اظهار کرد: اهداف برگزارکنندگان این نمایشگاه برای ما قابل تقدیر است و امیدواریم این اهداف به بهترین شکل محقق شود. نکته مهم در برگزاری این نمایشگاه‌ها دعوت از صاحبان برندهای معتبر است. آینده این نمایشگاه‌ها با حضور این برندها تضمین شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است