قطعات خودرو

منافع انجمن قطعه‌سازان و اتحادیه لوازم یدکی مشترک است

به گزارش قطعات خودرو، براسو نماینده گروه صنعتی عظام در جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور و اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات تهران گفت: عده‌ای قصد دارند روابط انجمن قطعه‌سازان و اتحادیه لوازم یدکی را در تنگنا قرار دهند. قطعه‌سازان همواره با اتحادیه لوازم یدکی متحد بوده و  معتقد هستند که اتحاد بخش خصوصی خیلی‌ از چالش‌های ایجاد شده از سوی بخش دولتی را حل می‌کند.

 

براسو اذعان داشت: عده‌ای از فعالین حوزه لوازم یدکی گروه عظام، اتحاد موتور، کروز و سایر قطعه‌سازان را بانی طرح شناسه کالا و کد رهگیری می‌‎دانند که قطعا این نوع نگرش، باعث می‌شود ارتباط اتحادیه لوازم یدکی خودرو و انجمن قطعه‌سازان زاویه‌دار شود.

 

وی ادامه داد: قطعه‌سازان هیچگاه در مقابل اتحادیه لوازم یدکی خودرو قرار نداشته و با وجود برخی از تفاوت نظرها، همیشه به دنبال اتحاد بوده‌اند. هر دو در بخش خصوصی فعالیت کرده و باید با چالش‌های بخش دولتی دست و پنجه نرم کنیم.

 

این فعال قطعه‌ساز تاکید داشت: در طرح شناسه کالا و کد رهیگری پیشنهاد دادیم، فعلا با دو محصول کمک فنر و باتری، قانون را پیش ببریم و در ادامه، اقلام را اضافه کنیم اما متاسفانه بر خلاف نظر ما از ابتدا با 53 قلم کالا پیگیری طرح آغاز شد.

 

براسو نماینده گروه صنعتی عظام در جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور و اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین‌الات تهران تصریح کرد: ما موظف هستیم که کالای دارای شناسه و کد رهیگیری به ساپکو، سازه گستر و سایر سازمان‌ها ارائه دهیم. در واقع اجرای طرح از این بخش اغاز شده و به خریداران نیز تاکید شده که کالای شناسه دار تحویل گیرند بنابراین قطعه‌سازان نیز موظف به درج کد رهگیری و شناسه کالا هستند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است