قطعات خودرو

نمايشگاه قطعات خودرو در شيراز برگزار مي‌شود

امیر خرم – مدیرعامل شرکت برگزارکننده اين نمایشگاه – توضيح داد: نمایشگاه در چهار سالن در فضایی به وسعت 10هزار مترمربع برگزار می شود و بخش‌هاي زیرمجموعه قطعات خودرو به‌عنوان یک صنعت، در فضا هستند.

او ادامه داد: نمایشگاه شامل زیرمجموعه‌های قطعات خودرو مانند لنت، جلوبندی، قطعات برقی، تسمه، لاستیک، بدنه خودرو، دستگاه‌های عیب‌یاب و … است. تا امروز نيز 63 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت نام قطعی کرده‌اند، البته شرکت‌هاي متقاضي تا روز آخر مي‌‌توانند برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند.

وي استقبال از این نمایشگاه را نسبت به سال گذشته خوب دانست و گفت: سال گذشته به‌دلیل شرایط کرونا، نمایشگاه از نظر کمیت افت داشت؛ اما امسال شرایط بهتر شده است و به همین دلیل یک سالن به مجموعه نمایشگاه اضافه می‌شود.

خرم همچنين اظهار كرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه این است که تولیدکنندگان را در سطح استان فارس بيشتر معرفی کنیم. در این راستا با اتحادیه‌های مختلف همکاری می‌کنیم و اتحادیه قطعات خودرو، اتحادیه برق خودرو، اتحادیه جلوبندکار، اتحادیه تعمیرکاران خودرو، سازمان صنعت و معدن و استانداری فارس همه دست به دست هم می‌دهند تا حوزه تولیدکنندگان قطعات خودرو، پررنگ‌تر شود.

او در ادامه گفت: با توجه به این‌که کشور در شرايط تحریم است، ما روی تولیدات داخلی تمرکز کرده‌ایم. البته کسانی که واردات قطعات دارند هم در نمايشگاه هستند، ولی ما بیشتر روی تولیدکنندگان تمرکز داریم.

وي با يادآوري اين‌كه نمايشگاه يادشده از چهار سال پيش به‌شكل مستقل و تخصصي برگزار مي‌شود، افزود: اين نمايشگاه قبلاً همزمان با نمایشگاه خودرو برپا می‌شد.

خرم همچنين اضافه كرد: امسال با توجه به شرایط کرونا، پروتکل‌ها در نمايشگاه رعایت خواهند شد. پيش از حضور نمایندگان شرکت‌ها در نمایشگاه، مسائل به آن‌ها اطلاع داده می‌شود. بازدیدکنندگان حتماً باید ثبت نام اینترنتی کنند و ما با سایت وزارت بهداشت در ارتباط هستیم و کد ملی متقاضیان را چک می‌کنیم تا از حضور کسانی که کرونا دارند، جلوگیری شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است