قطعات خودرو

یک کاسب اصیل و مشتری مدار؛ لزوما مدیر خوبی نیست

حمید احمد قشلاقی مدیر روابط عمومی شورای پاساژ کاشانی و عضو هیئت مدیره پاساژ است. وی درباره شرکت در انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات می‌گوید: متاسفانه جوی در مملکت ما حاکم شده است که بر اساس آن اگر فردی بخواهد کاری برای مردم انجام دهد، در‌ انتخابات شرکت کرده ‌و مدینه فاضله‌ای ترسیم و در مسیر ساختن آن گام برمی‌دارد، اما زمانی که پا به میدان می‌گذارد می‌بیند ساختن چنین شهری‌ به این سادگی‌ها هم نیست. به عنوان مثال کاندیداها چه در اشل اتحادیه و چه در مقیاس‌‌های بزرگتر همانند شورای شهر، مجلس و…‌ می‌گویند چرا فلان مشکل‌ وجود دارد و‌ من در صورت پیروزی در انتخابات نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد؛ اما زمانی که وارد عرصه می‌شوند اوضاع متفاوتی مواجه شده و درمی‌یابند حل این مشکل‌‌ به این سادگی‌ها هم نیست.

پاساژ کاشانی یک شهر کوچک است

وی می‌افزاید: در حال حاضر ۵۷۶ پلاک در پاساژ کاشانی وجود دارد به طوری که می‌توان این پاساژ را یک شهر کوچک تلقی کرد. به همین تعداد انسان با سلیقه سطح تحصیلات مختلف و توقعات گوناگون در این پاساژ گرد هم آمده‌اند. حال شما چنین وضعیتی را در‌یک صنف‌ بزرگ در نظر بگیرید.

یک کاسب اصیل و مشتری مدار؛ لزوما مدیر خوبی نیست

عضو هیئت مدیره شورای پاساژ کاشانی می‌گوید: ممکن است فردی که به عنوان نامزد در انتخابات اتحادیه شرکت کرده، سواد کافی برای فعالیت در به سمت هیئت مدیره را نداشته باشد؛ این فرد بر اساس تجربه دقیقا می‌داند که چطور مشتری‌ را راضی نگه دارد و از طریق کسب و کار سالم رزومه خوبی داشته باشد،‌ مردم هم‌ بر این اساس به او رای خواهند داد؛ اما ممکن است این فرد مدیر خوبی نباشد.

قشلاقی امیدوار است افرادی که هم اکنون به عنوان نامزد هیئت مدیره در این دوره انتخابات اتحادیه شرکت کرده‌اند، با نیت خیر و کار کردن برای‌صنف پا به میدان گذاشته باشند. می‌گوید: این احتمال وجود دارد که افرادی با هدف استفاده از رانت بخواهند در این انتخابات کاندید شوند. از طرفی مورد توجه قرار گرفتن در هر سنی جذابیت‌های خاص خود را دارد و‌ ممکن است برخی افراد برای بیشتر‌ دیده شدن به میدان بیایند. از طرفی ممکن است افرادی که واقعاً با هدف کار کردن برای صنف به عنوان هیئت مدیره اتحادیه کاندید شده باشند درگیر بروکراسی اداری، سفارشات افراد یا کاغذبازی شوند و خسته شوند.

کاندیدا‌ دین خود به مردم را با حل مشکلاتشان ادا کنند

به اعتقاد وی رای دادن دینی به گردن مردم است و فردی که خود را در عرصه انتخاب قرار می‌دهد مدیون مردم است و باید بین خود را با حل کردن مشکلاتشان ادا کند. می‌گوید: در میان افرادی که در این دوره به عنوان نامزد انتخابات هیئت مدیره اتحادیه شرکت کرده‌اند، آقای نواب کاشانی را می‌شناسم و می‌دانم فرد بسیار سالمی است و پیگیری امور صنف خواهد بود. همچنین شناخت کافی از آقای سبزیان دارند و می‌دانم چنین خصوصیاتی در وی بارز است. بارها شده با آقای حسینی جلسه مشاوره داشتیم، وی فرد باسوادی است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است