جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

رسانه اهل فن

افزایش تعداد نمایندگی‌های ایساکو و خدمات گسترده‌تر به مشتریان

افزایش تعداد نمایندگی‌های ایساکو و خدمات گسترده‌تر به مشتریان

با افتتاح چهار نمایندگی تازه‌تاسیس ایساکو در اسفندماه ۱۴۰۳، تعداد کل نمایندگی‌های این شرکت به ۶۶۳ مرکز رسید.


رسول رمضانی، معاون خدمات پس‌ازفروش ایساکو، در این زمینه اعلام کرد که شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تمامی ۳۱ استان کشور حضور دارد و با اختصاص ۸۷.۷ درصد از سهم بازار خدمات پس‌ازفروش خودرو، به یکی از بازیگران اصلی این صنعت تبدیل شده است. در حال حاضر، بیش از ۵۷۰۰ جایگاه کاری فعال در نمایندگی‌های ایران‌خودرو موجود است که به طور میانگین هر نمایندگی ۹ جایگاه کاری دارد.

خدمات گسترده به مشتریان ایران‌خودرو
وی همچنین خاطرنشان کرد که شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو با ظرفیت پذیرش روزانه بیش از ۲۲ هزار خودرو و حضور ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در کل شبکه، به‌طور مستمر در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است. این آمار گواهی بر تعهد ایران‌خودرو به ارائه خدمات باکیفیت و گسترده به مشتریان است.

طرح نوروزی ۱۴۰۴
رمضانی همچنین از برنامه‌ریزی‌های ویژه برای امدادرسانی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: «شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو با پوشش ۹۴ درصدی از جمعیت تحت پوشش خدمات ایساکو، آماده خدمات‌رسانی به مشتریان در قالب طرح نوروزی است.»
در این طرح، ۲۰۳ شهرستان تحت پوشش قرار می‌گیرند که ۹۴ درصد از ظرفیت پذیرش کشور را شامل می‌شود. تعداد ۲۸۳ نمایندگی کشیک فعال خواهند بود که ۱۸۱ نمایندگی تک شیفت، ۸۷ نمایندگی دو شیفت و ۱۵ نمایندگی به‌صورت شبانه‌روزی در این طرح خدمات ارائه خواهند کرد. همچنین، ۱۴۰ نمایندگی ظرفیت پذیرش شبانه خودروی امدادخواه را دارند.

تیم‌های امدادی و زیرساخت‌های جدید
تیم‌های امدادی شامل امدادگران متخصص خودرو، امدادگران حمل و پایگاه‌های ثابت امدادی، در این طرح مشارکت دارند. رمضانی همچنین از آغاز فعالیت ۸ نمایندگی پایلوت برای خودروی برقی لونا و ۱۱۳ نمایندگی پایلوت برای خودروهای ۸S و ۷X در سراسر کشور خبر داد.

خدمات ویژه برای مشتریان ری‌را
وی افزود: «مشتریان خودروهای ری‌را از خدمات ویژه‌ای همچون کارواش رایگان، امکان اخذ نوبت بدون محدودیت سیستمی و سایر خدمات اختصاصی بهره‌مند خواهند شد.»

نظارت و پشتیبانی ویژه در ایام نوروز
رمضانی از تشکیل ستاد مرکزی نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان مرتبط خبر داد و گفت: «این ستاد برای پایش لحظه‌ای شاخص‌های عملکردی، کنترل و تسهیل فرایندها به‌منظور افزایش سرعت خدمات و نظارت مستمر بر ارائه خدمات نمایندگی‌ها، امدادگران و فروشگاه‌ها مستقر شده است.»

ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی و خدمات دیجیتالی
معاون خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو از پیشرفت‌های قابل توجه در ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی خبر داد و گفت: «اقدامات گسترده‌ای برای تأمین تجهیزات و نصب زیرساخت‌های این ایستگاه‌ها انجام شده است.»

وی همچنین از آغاز طرح‌های جدید دیجیتالی در نوروز ۱۴۰۴ خبر داد و افزود: «برای ارتقای تجربه مشتریان، زیرساخت‌های دیجیتالی خدمات امدادی و ایجاد طرح وفاداری مشتریان به‌طور گسترده اجرا خواهد شد.»

گسترش کانال‌های ارتباطی
رمضانی همچنین اعلام کرد که مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir، اپلیکیشن‌های اختصاصی ایساکو و بسپر، همچنین شماره تماس ۰۹۶۴۴۰ با این شرکت در ارتباط باشند. همچنین، وب‌سایت امداد ایران‌خودرو به نشانی www.096440.ir به‌عنوان یکی از کانال‌های دیجیتالی خدمت‌رسانی معرفی شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار