درباره ما

قطعات خودرو، رسانه صنفی اهل‌فن
فرصت حضور بیش از دو دهه در میان فعالان صنف قطعات خودرو مجموعه‌ی رسانه‌ای ما را به متخصص‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فعالیتمان تبدیل کرده است. ارتباط با رسته‌های شغلی مختلف، تعامل با بازرگانان و تولیدکنندگان، همراهی با جوانان و پیش‌کسوتان رسانه‌ی قطعات خودرو را به مرجع تخصصی مسائل و موضوعات صنف فروشندگان و توزیع کنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تبدیل کرده است.
همه‌ی تلاش ما در این رسانه بر آن است که تجربه‌های اقتصادی و صنفی را مکتوب کنیم تا فراموش نشوند چون تاوان فراموشی، تکرار است؛ درحالی‌که برای ما شفاف است هر کسی در حوزه قطعات خودرو فعالیت می‌کند؛ از در جا زدن گریزان است.
قطعات خودرو اصلی‌ترین رسالت خود را مطالبه گری در فرآیند فعالیت‌های صنفی می‌داند و مسیر این مطالبه را گفت‌وگو، اطلاع‌رسانی، روشنگری و توسعه می‌داند.
قطعات خودرو آمده است تا تجربه دو دهه‌ی گذشته در انتشار نشریات گوناگون (نشریه مجله هفته نامه و … ) را به سطح مطلوب‌تری از فعالیت حرفه‌ای رسانه ارتقا دهد.
قطعات خودرو در این مسیر بیش‌ازپیش به همراهی آشنایان گذشته و دوستی‌های جدید نیاز دارد. ما با دست‌باز آمده‌ایم تا دست شما را به گرمی در دست بگیریم و برای هم‌دلی در این مسیر دوباره پیمان ببندیم.
منتظر پیامتان هستیم

تبلیغات
HIC HIC
آتا تجارت
دکمه بازگشت به بالا