جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

آرم خودروسازی ولوو تغییر کرد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از هندوستان تایمز، شرکت خودروسازی ولوو سوئد اخیرا لوگوی خود را تغییر داده است، این شرکت از دهه سال 1930 از یک لوگوی دایره شکل استفاده می‌کند و طی چند ده سال گذشته بارها آن را تغییر داده است. لوگوی قبلی در حدود سال 2000 میلادی روی جلو پنجره و فرمان خودروهای ولوو نصب شده بود. 

در حال حاضر از لوگوی جدید فقط در تبلیغات و وبسایت ولوو استفاده می‌شود و احتمالا از سال 2023 روی خودروهای ولوو قرار خواهد گرفت. البته هنوز این شرکت خودروسازی سوئدی لوگوی جدید خود را رسما رونمایی نکرده و درباره آن بیانیه‌ای منتشر نکرده است. پیشتر نیز دیگر شرکت‌های خودروسازی نظیر رنو، کیا، بی ام و، تویوتا، نیسان و اوپل نیز لوگوی خود را تغییر داده و سعی کرده بودند تا یک لوگوی ساده‌تر از نظر ظاهری ارائه دهند. 

این لوگو هنوز هم از سمبل سیاره مشتری و خدای جنگ بهره می‌برد. لوگوی قبلی رنگ نقره‌ای داشت اما لوگوی جدید به طور کامل مشکی شده و هنوز هم نام ولوو در وسط آن نقش بسته است. نام برند ولوو به لاتین به معنی «من می‌رانم» است و نسبت به لوگوی قبلی نحوه شکل این کلمه آن تغییر کرده است. 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار