دنیای اقتصاد – با این حال، موقعیت پلستار به عنوان یک شرکت موتوراسپورت سابق که به خانه تیونینگ تبدیل شده بود، واقعا با خط تولید فعلی آن سازگار نیست. همانطور که کوپه گرند تورینگ پلستار۱ و کراساوور پنج درب پلستار۲ خوب هستند، از نظر هیجان رانندگی دقیقا با خودروهای مسابقه قابل مقایسه نیستند. ولوو اعلام کرد که کل خط تولید آن تا سال ۲۰۳۰ بدون موتورهای احتراق داخلی خواهد بود. به نظر میرسد پلستار به تازگی یک برنامه سه ساله را مدنظر دارد که شامل قدرت جدید، پلتفرم محصول سفارشی و تمایز بیشتر از ولوو است. همراه با تاکید بر لذت رانندگی، پلستار همچنین انتظار دارد که از نظر مالی در سال ۲۰۲۳ به سوددهی برسد و با ادامه این روند در سال ۲۰۲۵ به سود مالی قابل توجهی دست پیدا کند. برنامههای مهندسی جزئی از این اهداف است. جان پائولو کانتون، رئیس روابط عمومی و ارتباطات پلستار در قاره آمریکا تایید کرد که این خودروساز در حال توسعه یک شاسی آلومینیومی اسپیس فریم جدید است که با ولوو به اشتراک گذاشته نخواهد شد. این شاسی سبکوزن همچنین قادر به کمکراننده سطح سه خواهد بود که امکان رانندگی بدون نظارت در بزرگراه را در شرایط خاص فراهم میکند.
برنامه تجاری سه ساله پلستار
- تاریخ انتشار :
- نظرات : بدون نظر
- دسته بندی : اخبار
- شماره خبر : 30395
- برچسب ها : پلستار, تولید, خودروسازی, قطعات خودرو, ولوو
فهرست مطالب