به گزارش اقتصادآنلاین، در این همایش که صبح امروز بیست و هشت آذر ۱۴۰۰ با حضور اعضا هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش و عاملیت های مجاز برگزار شد به ارائه برنامه ها و گزارش عملکرد و همچنین بررسی و تبادل نظر در خصوص مشکلات و موانع پیش رو پرداخته شد
بررسی راهکارهای ارتقا فروش و خدمات پس از فروش و مدیریت انتظارات نمایندگان و مشتریان در دستور کار این همایش قرار داشت.
![11](https://static1.eghtesadonline.com/servev2/K0RQMKixFkud/b54EPYiYwLU,/11.jpg)
![2](https://static1.eghtesadonline.com/servev2/lL0KLFm6dYdK/b54EPYiYwLU,/2.jpg)
![3](https://static3.eghtesadonline.com/servev2/ks8Y3XYIBTql/b54EPYiYwLU,/3.jpg)
![4](https://static2.eghtesadonline.com/servev2/KQLM6gQpjd0c/b54EPYiYwLU,/4.jpg)
![5](https://static2.eghtesadonline.com/servev2/eZ3B3sIw70I6/b54EPYiYwLU,/5.jpg)
![6](https://static2.eghtesadonline.com/servev2/HwgadQl9LTnA/b54EPYiYwLU,/6.jpg)
![7](https://static2.eghtesadonline.com/servev2/yvkrPQqkgWFn/b54EPYiYwLU,/7.jpg)
![8](https://static2.eghtesadonline.com/servev2/J3ywua0XStbU/b54EPYiYwLU,/8.jpg)
![9](https://static1.eghtesadonline.com/servev2/qco9f4thAVEw/b54EPYiYwLU,/9.jpg)