فرهاد طهماسبی در گفتوگو خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو، گفت: خدمات پس از فروش از کیفیت لازم برخودار نیست و مردم نارضایتیهای بسیاری در این حوزه دارند که باید به آن رسیدگی شود.
نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات پس از فروش ناراضی بوده و معتقدند، نمیتوانند خدمات مناسب را دریافت کنند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نمایندگیهای خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند، اضافه کرد: در حال حاضر از یک سو قیمت قطعات یدکی افزایش چشم گیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: براساس گزارشات رسیده، ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگیهای خودروسازیها روز به روز ضعیفتر و کیفیت قطعات نامناسبتر شده و متناسب با قیمت آنها نیست که امید است این موضوعات طی ماههای آینده حل و فصل شود.