قطعات خودرو

نمایشگاه خودروهای ترانسپورت، ترانزیت و کمپ-کاروان استانبول 2024

نمایشگاه خودرو استانبول
نمایشگاه خودرو استانبول

قطعات خودرو – نمایشگاه سالیانه خودروهای ترانسپورت، ترانزیت، کمپ-کاروان، وسایل جانبی، محصولات، خدمات، آموزش، فضاهای کمپ برپا کردن، خدمات امنیتی کمپ و مولفه های دگر، از چهارشنبه 18 تا یکشنبه 22 سپتامبر (28 شهریور تا 1 مهر) در استانبول – مرکز هنری و نمایش دکتر معمار قدیر تُپ باش، برگزار می شود.

نوع این نمایشگاه (Kamp ve Karavan Araçları, Aksesuarları, Ürünleri, Hizmetleri)، اختصاصی است و همزمان در آن مکان برنامه دیگری در اجرا نخواهد بود.

آدرس و راه ارتباطی این نمایشگاه (Camp & Caravan Istanbul 2024)، از قرار زیر است:

  1. mimar kadir topbaş gösteri ve sanat merkezi (Avrasya Show and Art Center) – Aksaray, Yenikapı Etkinlik Alanı, Kennedy Cad. No: 11/1, 34096 Fatih/İstanbul, Türkiye; +90 212 587 38 45

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محل، ینی کاپه از خط ام1 و ام2 و مارمارای است؛ محله این نمایشگاه، آکسارای است و منطقه آن، فاتح، در قسمت اروپایی استانبول.

قسمت های این نمایشگاه از این قرار است:

وسایل نقلیه کمپر-کاروان: جدیدترین مدل های ون کمپر، ​​موتورخانه، RV، تریلر و سایر وسایل نقلیه تفریحی در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده.

لوازم جانبی: طیف گسترده ای از لوازم جانبی وسایل نقلیه کمپر-کاروان مانند سایبان، پنل های خورشیدی، مبلمان فضای باز، تجهیزات آشپزخانه و غیره برای خرید در دسترس هستند.

محصولات: کمپینگ و فضای باز مانند وسایل کمپینگ، لباس در فضای باز، تجهیزات پیاده روی و سایر ملزومات در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده.

خدمات: شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با وسایل نقلیه کمپر-کاروان از قبیل نگهداری، تعمیرات، بیمه، تامین مالی و اجاره در نمایشگاه حضور دارند.

آموزش: کارگاه‌ها، سمینارها و نمایش‌هایی با موضوعات مرتبط با وسایل نقلیه کمپر-کاروان، کمپینگ، فعالیت‌های فضای باز و ایمنی در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

فضاهای کمپینگ: اطلاعات مربوط به کمپینگ ها، پارک های RV و محوطه های کمپینگ و همچنین خدمات رزرو در نمایشگاه ارائه می شود.

خدمات امنیتی کمپ: شرکت های ارائه دهنده خدمات امنیتی برای افراد کمپ مانند سیستم های هشدار، دوربین های نظارتی و خدمات مانیتورینگ در نمایشگاه حضور دارند.

سایر مؤلفه‌ها: سایر مؤلفه‌های سبک زندگی کمپینگ-کاروانی، مانند نمایش آشپزی در آتش، بازی‌های خارج از منزل و سرگرمی نیز احتمالا در نمایشگاه گنجانده شود.

گفتنی است که نمایشگاه هایی چنین، از 5 تا 8 دسامبر 2024 (15 تا 18 آذر) در فوآر ایزمیر گازی اِمیر و دیگری هم از 14 تا 22 دسامبر (24 آذر تا 2 دی) در استانبول تویاپ فوآر و کنگره مرکزی در منتها الیه غرب استانبول در غرب تر از بیلیک دوزو برگزار می شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *