پیشرانه – انتظار میرود نسخهٔ بروز شدهٔ این موتور در مدلهای X5، X6 و X7 هم ارائه شود اما بهاحتمالزیاد معرفی اولیهٔ آن در نسل جدید سری ۷ خواهد بود. هرچند نسخهٔ بروز شدهٔ موتور B58 قطعاً با استقبال زیادی مواجه خواهد شد اما طرفداران بامو احتمالاً به خاطر پیشرانهٔ V8 جدید سری ۷ مدل ۲۰۲۳ بیشتر هیجانزده میشوند. گفته میشود این پیشرانه که با کد داخلی S68 شناخته میشود، بر اساس پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری توئین توربوی N63 کنونی ساخته خواهد شد و از سیستم هیبریدی برخوردار خواهد بود. به گفتهٔ بامو بلاگ، خروجی این موتور باید حدود ۵۳۵ اسب بخار باشد و مثل نسخهٔ جدید موتور ۳ لیتری B58، این هشت سیلندر جدید هم باید به زیر کاپوت دیگر محصولات بامو راه پیدا کند.
و نهایتاً به نسخهٔ تمام الکتریکی نسل جدید سدان پرچمدار بامو میرسیم که قطعاً پیشرفتهترین نسخهٔ آن خواهد بود. با توجه به گزارشهای اولیه، سری ۷ جدید به لطف برخورداری از پکیج باطری بزرگ و دو موتور الکتریکی که به هر چهارچرخ نیرو میدهند، میتواند تا ۶۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد که آنرا به قویترین عضو خانوادهٔ این سدان پرچمدار آلمانی تبدیل خواهد کرد.