جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

قدرت نشان تجاری؛ مهم ترین دلیل حضور در نمایشگاه

مجموعه تولیدی بازرگانی آذین قطعه ایمن ایرانیان حدود 25 سال پیش وارد بازار قطعات خودرو شد. در این ربع قرن فعالیت همواره بر کمان رشد قرار گرفته به طوری که امروز بیش از 200 نوع از قطعات سیستم تعلیق خودرو اعم از بوستر، پمپ ترمز، کالیپر ترمز، سیلندر ترمز چرخ عقب را تولید می‌کند.

شرکت آذین قطعه ایمن ایرانیان در 8 دوره پیاپی نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودروی تهران حاضر بوده و علاوه بر آن در نمایشگاه‌های قطعات خودرو در کلان‌شهرهای ایران نیز حضور چشمگیر و پررنگی داشته است.

مجموعه آذین قطعه به سبب توجه به کیفیت محصولات خود، حالا بعد از رضایت اولیه مشتری و تثبیت محصولات خود در بازار، مهم‌ترین دلیل حضور در نمایشگاه را حضور پررنگ و مستمر برند آذین قطعه می‌داند تا در پرتو رویکرد مشتریان و رقبا بدانند؛ آذین قطعه مصمم، توسعه‌خواه، مانا و پایا است.

مهندس سیدعلی موسوی، مدیر فروش شرکت آذین قطعه ایرانیان ضمن ابراز رضایت از حضور امسال در نمایشگاه گفت: بازدیدکنندگان بسیاری مثل هر سال داشتیم و قراردادهای مهم هم در حاشیه نمایشگاه تنظیم شد و در مجموع راضی بودیم و به اهداف تعیین شده دست یافتیم.

موسوی درباره نحوه برگزاری نمایشگاه و اختصاص غرفه نیز اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه، ایجاد فرصت برای نشان‌های تجاری جدید و عرضه محصولات نوآورانه است. برگزارکنندگان نمایشگاه، گاهی نسبت به شرکت‌های نوپا لطف می‌کنند. از طرفی خودروسازان که عموماً دولتی یا شبه‌دولتی هستند؛ غرفه‌هایی با متراژ بسیار بالا می‌گیرند و عملاً دیگران را تحت شعاع خود قرار می‌دهند. اما در کل از نمایشگاه و حضور در آن راضی هستیم.


این مطلب از قطعات خودرو شماره 49 گرفته شده است.اگر این مطلب برایتان جالب بود، دیگر مقالات ماهنامه قطعات خودرو را از دست ندهید. شماره های دیگر در انتظار شماست!

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار