تحول در خدمات پس از فروش؛ اولویت اصلی سایپایدک برای افزایش رضایت مشتریان
مدیر عامل سایپا یدک اردلان حسینی،
در نشست با نمایندگیهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اعلام کرد که تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، بهعنوان اصول اساسی در گروه خودروسازی سایپا در اولویت برنامهها قرار گرفته است. حسینی افزود:
از ابتدای امسال، سایپا با رویکردی جدید به خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان پرداخته است تا کیفیت خدمات را ارتقاء داده و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کند.
وی همچنین تأکید کرد که رضایتمندی نمایندگیها نیز در دستور کار سایپایدک قرار دارد و اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه نمایندگیها انجام خواهد شد. حسینی شبکه نمایندگیها را “بازوی توانمند اجرایی” برنامههای تحول در خدمات پس از فروش توصیف کرد و گفت:
“کسب رتبه نخست در رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاشی مستمر، این روند را حفظ و تقویت کنیم.”
در پایان نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح از نمایندگیهای برتر، کارشناسان فنی و مسئولان فروش کارت طلایی تقدیر به عمل آورد.