اعلام اصل اساسی خدمات پس از فروش در سایپا

اولویت اصلی سایپایدک برای افزایش رضایت مشتریان

تحول در خدمات پس از فروش؛ اولویت اصلی سایپایدک برای افزایش رضایت مشتریان

 مدیر عامل سایپا یدک اردلان حسینی،

در نشست با نمایندگی‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اعلام کرد که تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، به‌عنوان اصول اساسی در گروه خودروسازی سایپا در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است. حسینی افزود:

از ابتدای امسال، سایپا با رویکردی جدید به خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان پرداخته است تا کیفیت خدمات را ارتقاء داده و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کند.

وی همچنین تأکید کرد که رضایتمندی نمایندگی‌ها نیز در دستور کار سایپایدک قرار دارد و اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه نمایندگی‌ها انجام خواهد شد. حسینی شبکه نمایندگی‌ها را “بازوی توانمند اجرایی” برنامه‌های تحول در خدمات پس از فروش توصیف کرد و گفت:

“کسب رتبه نخست در رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاشی مستمر، این روند را حفظ و تقویت کنیم.”

در پایان نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح از نمایندگی‌های برتر، کارشناسان فنی و مسئولان فروش کارت طلایی تقدیر به عمل آورد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *