شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بهمنظور بهبود کیفیت خدماترسانی به مشتریان کرمان موتور و ارتقاء رضایت خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.
این همایش با حضور مدیران ارشد کرمان موتور، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI و امدادگران شرکت، در هتل المپیک تهران برگزار شد.
سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو و عضو هیات مدیره کرمان موتور، در این همایش اظهار کرد: “امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده است. خودروها دیگر تماماً مکانیکی نیستند و تعویض قطعات و عیبیابی آنها نسبت به خودروهای قدیمیتر بسیار سادهتر شده است. هدفگذاری ما این است که از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده کنیم تا زمان امداد کاهش یابد.”
پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI، بیان کرد: “امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش خودروسازان است. متاسفانه بسیاری از شرکتهای خدمات امدادی استانداردهای لازم را ندارند. اما شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، الزامات خدماترسانی سیار و سامانههای ارتباطی را داراست و از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را رعایت میکند.”
وی افزود: “نیازهای آموزشی بخش مهمی از چرخه خدمات است و برگزاری این همایشها نشان از توجه ویژه به این موضوع دارد. لحظات تماس مشتری با امدادگر یکی از حساسترین زمانها در خدماترسانی است، و امدادگران باید به این موضوع توجه کنند.”
فخیمی در ادامه یادآور شد: “هر سرویسی که توسط نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکتها ارائه میشود، باید حداقل دو ماه یا ۳۰۰۰ کیلومتر گارانتی داشته باشد. توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از نگرانیهای مشتریان هنگام امدادرسانی است و در واقع، مشتریان در این لحظات تمام ماهیت شرکت خودروساز را در امدادگر مشاهده میکنند. لذا رفتار و نحوه پاسخگویی امدادگر بسیار مهم است.”
بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو، نیز گفت: “تعداد پایگاههای امدادی در سال جاری نسبت به سال گذشته، ۱۴ درصد رشد داشته و این امر باعث افزایش پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت شده است. در حال حاضر، خدمات سرویس در محل کرمان موتور در ۱۱ شهر کشور راهاندازی شده و پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته، ۶۳ درصد افزایش یافته است.”
برگزاری کارگاه مشتریمداری و تدریس مهارتهای خدمات پس از فروش یکی دیگر از بخشهای این مراسم بود که توسط مدرسان انجمن شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران کرمان موتور برگزار شد.
در پایان این مراسم، از امدادگران برتر کرمان موتور قدردانی شد.
کرمان موتور با برگزاری این همایش، یک گام مهم دیگر در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و انتقال تجربه پیشکسوتان در این حوزه برداشت.