شرکت ماموت خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش به خودروهایی که از این شرکت خریداری نشدهاند، نخواهد داشت.
بر اساس گزارش پرشین خودرو، ماموت خودرو بهعنوان نماینده رسمی خودروهای فولکس واگن در ایران و با بهرهمندی از شبکه گسترده نمایندگیهای مجاز در اکثر استانها، خدمات پس از فروش، پشتیبانی فنی و گارانتی را تنها برای خودروهایی که از طریق این شرکت بهطور رسمی وارد و به فروش رسیدهاند، ارائه میکند.
در اطلاعیهای که توسط ماموت خودرو منتشر شده آمده است: “با توجه به اینکه برخی واردکنندگان و شرکتها فاقد شبکه نمایندگی، زیرساختهای فنی و خدمات پس از فروش لازم هستند، از هموطنان گرامی خواسته میشود پیش از خرید هرگونه محصول، به اعتبار شرکت واردکننده و تعهدات آن در زمینه خدمات پس از فروش توجه ویژه داشته باشند. این امر باعث میشود تا خریداران پس از خرید، در دریافت خدمات و تأمین قطعات با مشکلاتی مواجه نشوند.”
ماموت خودرو تأکید میکند که هیچگونه مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات پس از فروش به خودروهایی که از این شرکت خریداری نشدهاند، ندارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فهرست نمایندگیهای مجاز و خدمات پس از فروش، میتوانید به وبسایت رسمی ماموت خودرو مراجعه فرمایید.