جلسه هماندیشی تبیین رویکردهای جدید ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش
جلسهای با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان صاحبان اکثریت سهام ایرانخودرو، به همراه مدیرعامل و معاون خدمات پس از فروش ایساکو و صاحبان نمایندگیهای منتخب ایرانخودرو برگزار شد.
ایکوپرس – در این جلسه، مدیرعامل شرکت ایساکو با اشاره به تلاش نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان، بر لزوم تقویت زیرساختها برای افزایش درآمد و بهبود کیفیت خدمات تأکید کرد.
عبدالله سلطانی ثانی در ادامه بیان داشت که برای دستیابی به این هدف، تمامی نیازهای نمایندگیها برای ارائه خدمات استاندارد به مشتریان باید تأمین شود. وی از اقدامات مثبت مدیریت جدید در جهت افزایش رضایت مشتریان و بهبود خدمات پس از فروش خبر داد و افزود: «ما بهطور روزانه نیازهای مشتریان، بهویژه در زمینه تأمین قطعات، را رصد و بررسی میکنیم.»
سلطانیثانی بر اهمیت تحویل باکیفیت محصول ریرا به مشتریان تأکید کرد و اظهار داشت: «مشتریان باید با آرامش و اطمینان از این خودرو استفاده کنند و تا کیلومتر مشخصشده نیازی به مراجعه به نمایندگی نداشته باشند.»
وی همچنین از تشکیل کارگروههایی برای تسریع در فرایند تصمیمگیری در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و افزود: «با انتقال از سطح وظیفهگرایی به فرآیندگرایی، سرعت تصمیمگیریها افزایش یافته است.»
مدیرعامل ایساکو از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: «برای اولین بار، مشتریان شاهد تغییرات مثبت در خدمات پس از فروش خواهند بود که این امر با همکاری و تعامل نمایندگیها محقق میشود.»
وی همچنین بر سرعت تحویل قطعات و عدم تاخیر در آن تأکید کرد و به اهمیت لجستیک هوشمند و مکانیزه اشاره نمود و گفت: «برای ارسال بهموقع و هوشمند قطعات، نیاز به مطالعه و بررسی دقیق وجود دارد تا نمایندگیها بتوانند با خیال راحت به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند.»
در پایان، سلطانیثانی از برنامههای ایساکو برای بازنگری در آییننامهها و بخشنامهها خبر داد و افزود: «در تدوین آییننامهها، تنها کاهش هزینهها مدنظر نیست، بلکه باید با همکاری یکدیگر، آییننامهها را در راستای ارتقای خدمات پس از فروش اصلاح و بازنگری کنیم.»