گروه صنعتی ایرانخودرو، طرح امداد نوروزی ۱۴۰۴ را نشانی از تحول در خدمات رسانی به مشتریان دانست.
ایکوپرس – این طرح با هدف ارائه خدمات گسترده در ایام نوروز، شامل پوشش ۲۸۲ نمایندگی و ۱۵۰۰ اکیپ امدادی در سراسر کشور است. امدادگران در این طرح، خدمات تعمیرات، امداد جادهای و تعمیرات فوری در محل را به همراه ایاب و ذهاب رایگان ارائه میدهند.
عادل پیرمحمدی درباره این طرح اظهار داشت: “مدیریت جدید ایرانخودرو تمرکز اصلی خود را بر ارائه خدمات مناسب به مشتریان قرار داده است. از این رو، تلاش داریم در طرح امداد نوروزی تعطیلات خوبی برای شهروندان رقم بزنیم.”
وی افزود: “طرح خدمات نوروزی نمادی از تحول در خدمترسانی به مشتریان خواهد بود.” او همچنین تأکید کرد: “ارتقای رضایت مشتریان را از بخش خدمات پس از فروش آغاز کردهایم و ارائه خدمات به خودروهایی که قبلاً تولید و تحویل شدهاند، و همچنین رضایت مالکان آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف ما این است که هزینه ناشی از نارضایتی مشتریان به ایرانخودرو وارد نشود.”
پیرمحمدی در ادامه گفت: “ایجاد دسترسی شبانهروزی نمایندگیهای منتخب ایرانخودرو و توزیع سراسری قطعات و لوازم یدکی در طرح امداد نوروزی، بر سرعت ارائه خدمات به مشتریان خواهد افزود.”
وی از ویژگیهای منحصربهفرد این طرح، از جمله بازدیدهای رایگان فنی و پیش از سفر خودروهای ایرانخودرو همراه با ایاب و ذهاب رایگان و تخفیف ۵۰ درصدی اجرتهای سرویسهای دورهای با عنوان طرح «خدمات پیش از سفر»، بهعنوان اقداماتی برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نیازشان یاد کرد.
بر اساس برنامهریزیهای صورتگرفته، به منظور ایجاد اطمینان از سلامت خودرو، طرح «خدمات پیش از سفر» از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا خواهد شد. این طرح با هدف افزایش ایمنی و آسودگی خاطر مشتریان، بازدیدهای پیش از سفر را در محل مورد نظر آنان انجام میدهد.
مشتریان ایرانخودرو میتوانند برای دریافت خدمات، در هر ساعت از شبانهروز از طریق مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰، اپلیکیشنهای بسپر (قابل دانلود از تمام پلتفرمهای اپلیکیشن یا دانلود مستقیم از سایت www.bespor.com) و ایساکو (قابل دانلود از پلتفرمهای اپلیکیشن یا سایت www.isaco.ir) و همچنین وبسایت www.096440.com درخواست خود را ثبت کنند.