پدال – ما فرصت بازدید از مرکز تجربه این خودروساز در آتلانتا را داشتیم و اصلاً ناامید نشدیم. هماکنون کاناداییها هم میتوانند از مرکز تجربه مخصوص خود لذت ببرند چراکه پورشه اعلام کرده دهمین مرکز تجربه مخصوص را در تورنتوی کانادا تأسیس خواهد کرد.

مرکز تجربه جدید پورشه در تورنتو ابعادی ۲۰ هکتاری در اونتاریو خواهد داشت و همانند دیگر مراکز تجربه این برند، این مرکز تجربه چیزی بیشتر از شورومی سطح بالا خواهد بود. این تأسیسات دارای هتلی لوکس با بیش از ۳۰۰ اتاق، سالن کنسرت و فضای چند هزار مترمربعی برای فروش خودرو خواهد بود. پورشه میگوید مرکز تجربه تورنتو اولین نسخه شهری از این پلتفرم بوده و بازدیدکنندگان میتوانند از دینامیک محصولات اسپورت پورشه لذت برده و از نمایشگاهها بازدید کرده و در کافه خوش بگذرانند. یک پیست رانندگی با طول چند کیلومتری هم در نظر خواهد گرفت.

مسئول بخش فروش و بازاریابی پورشه میگوید:
پورشه چیزی بیشتر از یک خودروست. پورشه از زمان تأسیس اولین مرکز تجربه در سال ۲۰۰۸ تاکنون قول ایجاد تجربه محصول و برند منحصربهفردی را داده و این مراکز بهترین روش برای تحقق این قول هستند.
ما فرصت بازدید از مرکز تجربه این خودروساز در آتلانتا را داشتیم و اصلاً ناامید نشدیم. هماکنون کاناداییها هم میتوانند از مرکز تجربه مخصوص خود لذت ببرند چراکه پورشه اعلام کرده دهمین مرکز تجربه مخصوص را در تورنتوی کانادا تأسیس خواهد کرد.

مرکز تجربه جدید پورشه در تورنتو ابعادی ۲۰ هکتاری در اونتاریو خواهد داشت و همانند دیگر مراکز تجربه این برند، این مرکز تجربه چیزی بیشتر از شورومی سطح بالا خواهد بود. این تأسیسات دارای هتلی لوکس با بیش از ۳۰۰ اتاق، سالن کنسرت و فضای چند هزار مترمربعی برای فروش خودرو خواهد بود. پورشه میگوید مرکز تجربه تورنتو اولین نسخه شهری از این پلتفرم بوده و بازدیدکنندگان میتوانند از دینامیک محصولات اسپورت پورشه لذت برده و از نمایشگاهها بازدید کرده و در کافه خوش بگذرانند. یک پیست رانندگی با طول چند کیلومتری هم در نظر خواهد گرفت.

مسئول بخش فروش و بازاریابی پورشه میگوید:
پورشه چیزی بیشتر از یک خودروست. پورشه از زمان تأسیس اولین مرکز تجربه در سال ۲۰۰۸ تاکنون قول ایجاد تجربه محصول و برند منحصربهفردی را داده و این مراکز بهترین روش برای تحقق این قول هستند.
مرکز تجربه تورنتو پورشه سومین مرکز از این نوع در آمریکای شمالی پس از مراکز آتلانتا و لسآنجلس میباشد. قرار است این تأسیسات در سال ۲۰۲۴ افتتاح گردد.
مرکز تجربه تورنتو پورشه سومین مرکز از این نوع در آمریکای شمالی پس از مراکز آتلانتا و لسآنجلس میباشد. قرار است این تأسیسات در سال ۲۰۲۴ افتتاح گردد.