پدال – مسئول تولید ریماک نورا (سریعترین خودروی تولیدی تاریخ) میگوید شاید چیزی دیوانهوار تولید شود. او دوست دارد سبد محصولات بوگاتی فقط منحصر به هایپرکارهای دونفره کنونی نباشد. این مدیر ۳۳ ساله تولید یک کوپه خاص یا کاپوتی طویل یا حتی یک شاسیبلند را رد نمیکند. البته تولید شاسیبلند توسط چنین برندی نباید سورپرایز کننده باشد زیرا اکثر برندهای سطح بالا دیگر نتوانستهاند در برابر وسوسه تولید یک قدبلند سودده مقاومت کنند.
ریماک خاطرنشان میسازد محصول آتی بوگاتی میتواند محصولی کاملاً دیوانه کننده باشد، محصولی که هیچکس به آن فکر نکرده است. به نظر میرسد محدودیتی درباره دوران پس از شیرون برای بوگاتی وجود ندارد چراکه میت ریماک میگوید شما میتوانید کارهای زیادی با بوگاتی انجام دهید. نیازی به گفتن نیست که بوگاتی کاملاً خواهد توانست از دانش ریماک در زمینه خودروهای الکتریکی استفاده کند.
این مدیر جوان و خوش آتیه به ایجاد تنوع در سبد محصولات بوگاتی علاقه دارد. او چند ماه پیش گفته بود یک خودروی تمام الکتریکی را پیش از پایان دهه جاری میلادی تولید خواهد کرد و این خودرو بجای نسخه ریبج شده نورا محصولی سفارشی خواهد بود. همچنین ریماک در حال کار روی پیشرانه درونسوز و هیبریدی برای خودرویی دیگر است.
اولین دستور کار این شرکت احتمالاً آماده کردن جانشین مستقیم شیرون خواهد بود و ما بسیار مشتاقیم بدانیم آینده پیشرانه ۱۶ سیلندر کواد توربو چگونه خواهد بود. بوگاتی از سال ۲۰۰۵ و زمان تولید ویرون تاکنون فقط از این نیروگاه ۸ لیتری استفاده کرده است. اولین محصول مدرن این کمپانی در زمان تملک توسط فولکسواگن شاهد تغییرات زیادی در این نیروگاه بود. همین موضوع درباره شیرون هم صادق است.
ریماک حتی انحصاریتر از بوگاتی خواهد بود زیرا هر سال فقط ۱۰۰ دستگاه خودرو تولید خواهد کرد. اگرچه سبد محصولات بوگاتی در نهایت گسترش خواهد یافت اما ریماک همچنان یک خودرو تولید خواهد کرد. قرار است جانشین نورا در سال ۲۰۲۵ و با نامی از کرواسی تولید شود.